Președintele american, Donald Trump, vine acum cu o altă măsură.
Listată în anul 2021, compania care operează lanțul agro-alimentar Agroland pregătește investiții de 25 milioane lei pentru anul în curs. Compania vizează să ajungă un business de 100 milioane euro atacând segmente de piață, unde în prezent suntem covârșiți de produse din Europa.
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al șaselea magazin din orașul Iași.
Diverse produse cu brandul Trump sunt vândute prin intermediul Amazon, inclusiv câteva articole în care președintele este adesea fotografiat, relatează WWD.
Clienții Bolt Food pot să-și comande cumpărăturile acum și din magazinele Carrefour Hipermarket și Market, disponibile în aplicație în 18 orașe din țară.
Retailerul de bricolaj Dedeman, principal jucător pe piața de profil, deținut de Dragoș și Adrian Pavăl, inaugurează vineri, 11 aprilie, magazinul din Alexandria.
Producătorul și retailerul de modă românesc Nissa investește peste 35 de milioane de lei în extinderea și modernizarea fabricii din Craiova.
Retailerul francez Auchan extinde în România formatul hipermarketului discount ATAC, cu niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, lansând acum un nou magazin ATAC Hiper Discount, în București, pe Șoseaua Chitilei.
Retailerul grec Altex - cu nume similar celui mai puternic retailer de electro-IT din România - aduce pe piața locală rețeaua de magazine Funky Buddha, brand de îmbrăcăminte pentru bărbați și femei, informație anunțată anterior de Profit.ro.
Un lanț de cafenele din Serbia a obținut finanțare de la un fond de investiții bulgar și se pregătește să intre în România.