Românii au crescut substanțial cheltuielile cu cumpărăturile în 2024, în condițiile în care veniturile au crescut cu două cifre și chiar cu o cincime în rândul bugetarilor. Turbulențele politice au afectat însă vânzările pe finele anului.
Compania dnata Catering&Retail România anunță că a deschis un nou restaurant, The Spot, la Terminalul Plecări al aeroportului Otopeni.
Într-o perioadă în care consumatorii sunt tot mai atenți la proveniența produselor pe care le achiziționează, analiza sursei de proveniență a zahărului aflat pe rafturile magazinelor devine un subiect de interes. Mega Image, Auchan și Lidl, trei dintre cele mai mari rețele de retail din România, sunt locuri unde zilnic sunt vândute cantități mari de zahăr.
Supermarketul online Sezamo introduce, de astăzi, serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție.
Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a cărei intrare în România a fost anunțată de Profit.ro, a atras peste 1,3 milioane de cumpărători activi la nivel local, clienții români achiziționând circa 13 milioane de produse pe platformă în ultimele 12 luni.
Grupul austriac XXXLutz, al doilea cel mai mare retailer de mobilier din lume, după IKEA, a alimentat filiala din România cu echivalentul a 4 milioane euro, la 10,5 milioane euro, conform deciziei publicate în Monitorul Oficial.
L’Oreal, cel mai mare grup de produse cosmetice din lume, a anunțat că va reduce dependența de consumatorii chinezi, concentrându-se în schimb pe oportunitățile emergente din Statele Unite, transmite CNBC.
Românii, fie ei producători agricoli sau cumpărători, încep să fie tot mai nemulțumiți de starea în care se află piețele agricole.
Președintele Donald Trump a declarat că intenționează să anunțe săptămâna viitoare tarife vamale pentru multe țări, pe bază de reciprocitate, o escaladare majoră a războiului său comercial, relatează Reuters.
Compania olandeză FrieslandCampina a apelat la un consultant pentru a explora vânzarea afacerilor din România.