Retailerul românesc de produse cosmetice Cupio continuă atât expansiunea națională, cât și cea internațională în acest an și vizează și noi segmente de business. Compania are planuri și pentru francizarea afacerii începând cu 2026, dar și deschideri de magazine fizice pe alte branduri.
Inspectorii ANPC, conduși de Cristian Popescu Piedone, au declanșat o acțiune de control la fabrica de pâine Koksal, care aprovizionează județele Ilfov și Giurgiu.
Primele roșii românești au fost livrate spre vânzare în supermarketuri.
Lanțul de restaurante fast-food Dristor Kebap a deschis, din această lună, un nou local, în mall-ul Prahova Value Centre, din Ploiești.
Nouă atenționare în România - A apărut o nouă metodă de fraudă online.
Ținta de colectare a 80% din cantitățile de ambalaje puse pe piață va fi atinsă în acest an, spune Gemma Webb, CEO-ul RetuRO, administratorul sistemului de garanție – returnare, astfel că nu va fi nevoie să fie cerută din nou Guvernului neaplicarea de penalități. Pentru 2025, RetuRO vrea să simplifice utilizarea sistemului de către consumatori, eficientizarea acestuia și o mai mare implicare a retailerilor, pentru care va încerca inclusiv un proiect pilot cu un RVM mobil.
Premier Restaurants România, operatorul lanțului de restaurante McDonald’s în România, dă startul unei noi campanii de recrutare la nivel național, spunând că oferă oportunități de carieră, indiferent de experiența anterioară a candidaților.
ANPC a verificat duminică seara câteva localuri celebre din Centrul Vechi al Capitalei. Doar patru operatori economici au dat explicații în fața comisarilor ANPC, înainte ca aceștia să decidă întreruperea activității din cauza protestelor violente.
Tip Top Food Industry, compania care operează atât lanțul de cofetării cu același nume, cât și două fabrici în București, care deservesc, pe lângă cofetării, și marele retail, și, în curând o a treia fabrică, învecinată cu celelalte două, deținută de către frații Basim și Tawfik Bakhaya, a ajuns la o cifră de afaceri de 216,8 milioane de lei în 2023, un avans de peste 600% față de anul 2014, evoluția sa fiind una constantă de la an la an.
Brandul Foot Locker, retailer sportiv american intrat în România în urmă cu trei ani, operațiune anunțată în premieră de Profit.ro, cu un magazin propriu în centrul comercial bucureștean AFI Cotroceni, dar care și-a cedat afacerea locală companiei elene Fourlis, pregătește acum deschiderea primelor magazine pe piața locală cu noul investitor.