Ouăle din România au umplut în ultima perioadă rafturile magazinelor din Polonia.
Canada a blocat importurile de la cea mai mare fabrică de procesare a cărnii de porc din SUA, o unitate condusă de Smithfield Foods.
Guvernul a eliminat prevederile confuze care impuneau medicilor, inclusiv stomatologilor. anumite obligații, limitându-le astfel libertatea de exercitare a profesiei, după articolul Profit.ro.
Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a introdus noi schimbări în procedurile de înregistrare fiscală din Declarația 700.
Proiectul tehnic pentru construcția Lotului 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Nord, km 2+500 – km 20+000, a fost avizat, anunță autoritățile.
Compania de stat Romgaz ar putea prelua proiectul mult-întârziatei centrale noi de 430 MW de la Iernut de la constructorul spaniol Duro Felguera, aflat în risc de insolvență, pentru a-l finaliza în regie proprie, în condițiile în care unitatea de producție de energie este gata în proporție de 97%, a anunțat ministrul Energiei, Sebastian Burduja. El urmează să meargă mâine la fața locului, pe amplasament.
Subsidiara românească a unui grup germano-suedez specializat în soluții tehnologice auto antivibrație a reușit, după procese care au durat circa 9 ani, să obțină în instanță anularea unei decizii din 2015 a Ministerului Finanțelor, de revocare a unui ajutor de stat acordat companiei în 2013, pentru extinderea fabricii sale din România, relevă datele Profit.ro.
Grupul maghiar Kesz, Kesz Group, una dintre cele mai importante companii de construcții din Ungaria, prezentă în România prin KÉSZ Construcții din 2021, a deschis prima fabrică în România, lângă Turda, la doar 1,5 km de autostrada A3 Transilvania.
DIGI Romania a renunțat, începând cu această lună, la colaborarea cu Selfpay (fost Zebrapay) pentru plata facturilor clienților operatorului telecom.
Retailerul german Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, prezent și în România, care își va prelua rivalul german About You pentru aproximativ 1,2 miliarde de euro, în efortul de a domina piața europeană a comerțului electronic, va pune în aplicare o strategie de brand pe două fronturi, cu două experiențe diferite și separate pentru a servi mai bine clienții și partenerii.