Reorganizare la Dacia - Mihai Bordeanu, revine în țară ca director Dacia Brand South Eastern Europe și country head România. Directorul Dridri va conduce toate uzinele din România, Rusia și Maroc

Reorganizare la Dacia - Mihai Bordeanu, revine în țară ca director Dacia Brand South Eastern Europe și country head România. Directorul Dridri va conduce toate uzinele din România, Rusia și Maroc
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 ian 2021

Dacia a anunțat o primă schimbare, în cadrul reorganizării grupului Renault. Compania franceză care deține și marca românească va avea trei direcții de business, una din ele fiind Dacia. Actualul director va conduce activitățile industriale din trei țări, iar conducerea mărcii pe piața românească va fi preluată de un român.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.

Groupe Renault a anunțat că Christophe Dridri, director Dacia și șeful Renault România, va prelua responsabilitatea pe întreg perimetrul industrial din România, Rusia și Maroc, cu funcția de vicepreședinte Global Access Industry și VP Industry Dacia și Lada. Astfel, Dridri păstrează responsabilitatea asupra uzinei din România, însă va coordona și celelalte uzine care produc modele Dacia sau Renault bazate pe platforme Dacia.

Activitățile din România ale Dacia vor fi conduse de la 1 ianuarie de Mihai Bordeanu, în funcția de Country Head, el urmând să devină și Managing Director al mărcii Dacia pe regiunea Europa de sud est.

Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială CITEȘTE ȘI Darius Dumitru Meșca, Directorul General al Electrica Furnizare: Vom continua procesul de transformare. Suntem un partener solid al consumatorului și în piața concurențială

Christophe Dridi și-a început cariera la Renault în 1993 ca inginer. Din 2009, a condus, mai întâi, uzina Renault din Casablanca și, ulterior, uzina din Tanger, ambele din Maroc. Ambele unități de producție ale modelelor Dacia. Din 2016 a devenit director al uzinei Dacia de la Mioveni, iar din 2018 a fost numit președinte director general Dacia și director general Groupe Renault România. Este absolvent al Ecole Supérieure des Sciences et Technologies de l’Ingénieur din Nancy, Franța, și deține o diplomă MBA INSEAD.

”România are un potențial uriaș. Am descoperit acest lucru în 2016, când am venit pentru prima oară în această frumoasă țară. Industria auto este o bijuterie a economiei românești, iar infrastructura, integrarea locală și educația sunt esențiale pentru dezvoltarea acesteia. Potențialul vine, de asemenea, din profesionalismul echipelor Dacia și Renault, cărora aș dori să le mulțumesc, precum și tuturor partenerilor noștri care ne-au ajutat să livrăm clienților de-a lungul anilor produse de calitate și competitive, fabricate în România. Este primordial să rămânem competitivi si să livrăm produse de calitate. Am învățat multe de la voi și vă mulțumesc. Voi continua să fiu alături de voi, făcând parte din această provocare în noua poziție care mi-a fost încredințată în cadrul Business Unit-ului Dacia & Lada, în noua organizație a Grupului Renault, la nivel internațional”, a declarat Christophe Dridi.

eMAG: Comenzi de 30 milioane de lei pentru producătorii locali prin programul Deschide România CITEȘTE ȘI eMAG: Comenzi de 30 milioane de lei pentru producătorii locali prin programul Deschide România

Mihai Bordeanu a condus activitatea de marketing a mărcii Dacia pe piețele din Europa, având biroul la Paris, în cadrul Renault Group.

”Revin în România după un itinerariu profesional în țări în care marca Dacia a convins clienți cu profiluri și standarde diferite, precum Franța și Marea Britanie. Nu i-a cucerit doar pe aceste piețe, ci în cele 44 de țări unde este comercializată în prezent. Mă întorc acasă cu un sentiment de mândrie pe care l-am simțit profund și pe care orice român îl are când vede mașini Dacia pe străzile din întreaga lume. Înțelegerea exigențelor clienților, modul în care ne-am adresat pe fiecare piață au contribuit, de la an la an, la recunoașterea internațională a acestei mărci emblematice pentru România. Mă alătur echipelor care au reușit aceste transformări progresive pentru o companie și o marcă aflate în inima românilor de peste o jumătate de secol. Dacia are astăzi o dimensiune emoțională importantă, dată de valoarea de patrimoniu, și este un reper strategic pentru industrie și economie. Vremurile actuale necesită noi transformări și noi abordări. Am încredere pentru viitor că doar împreună vom fructifica această rețetă de succes, într-un mediu extrem de competitiv, marcat încă de o criză sanitară globală fără precedent”, a declarat, la rândul său, Mihai Bordeanu.

Cerințele de raportare DAC6 pot viza evenimente diverse, uneori banale, nu doar tranzacții complexe. Riscurile neraportării sau raportării incomplete sunt semnificative CITEȘTE ȘI Cerințele de raportare DAC6 pot viza evenimente diverse, uneori banale, nu doar tranzacții complexe. Riscurile neraportării sau raportării incomplete sunt semnificative

Mihai Bordeanu are o experiență de 22 de ani în marketing, comerț și business în companii cu profil auto și FMCG. A lucrat timp de câțiva ani pentru Toyota România, ca director de marketing, director comercial și director al mărcii Lexus pentru divizia Balcani. În 2010 a preluat funcția de director de marketing în cadrul Renault Commercial Roumanie pentru mărcile Dacia și Renault. Din 2014 a fost director de marketing al Grupului Renault pentru piețele din Marea Britanie, Irlanda, Cipru și Malta („North Territory”), iar din 2016, director de marketing pentru regiunea Eurasia. Din septembrie 2019 a fost numit VP Marketing Dacia. A absolvit Facultatea de Cibernetică din cadrul Academiei de Studii Economice București și a urmat programe de management general în organizații de profil precum London Business School și CEDEP (INSEAD).

Dacia și Lada vor forma o singură unitate de business în cadrul Renault Group, într-o nouă organizare gândită de Luca de Meo și echipa sa. Planul integral de reorganizare va fi anunțat pe 14 ianuarie, dat la care vom cunoaște și alte modificări prin care va trece marca Dacia.

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia
bordeanu
christophe dridri
director dacia