Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!

Perspective   
Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters.

Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus acesta în cadrul unei conferințe de presă.

Urmărește-ne și pe Google News
ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro
Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

De asemenea, proiectul le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană, și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul.

„Timpii de așteptare practic infinită au luat sfârșit", a spus Garzon, potrivit Hotnews.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
spania
clienti
telefon