Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!

Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 mai 2022

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus acesta în cadrul unei conferințe de presă.

ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro

De asemenea, proiectul le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană, și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul.

„Timpii de așteptare practic infinită au luat sfârșit", a spus Garzon, potrivit Hotnews.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
spania
clienti
telefon