În Germania, Deutsche Bank a ajuns la un acord cu comitetul companiei cu privire la noile reguli pentru munca de acasă. Regulamentul permite tuturor angajaților care se vor înscrie în programul "Future of Work" să lucreze de acasă până la 40% din orele lor. Prin urmare, va fi posibil să lucreze de la distanță una sau două zile pe săptămână.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Angajații care lucrează de acasă vor primi o indemnizație de cumpărături pentru echipamente de bază în valoare de 1000 de euro, care include un laptop, un mouse și o cască, scrie Rador. Dispozitivele vor fi furnizate până la sfârșitul anului 2022 angajaților care, după post și rol, pot și doresc să participe la inițiativă.
CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanțăDin motive practice, de fapt, angajații care lucrează în comerț sunt excluși din acord, la fel cum nu vor putea lucra de acasă două zile pe săptămână nici angajații sucursalelor și birourilor comerciale. Prezența la ghișeu sau la birou rămâne fundamentală.
Dar acordul și noile reguli sunt valabile și în Italia sau în alte țări?
În Italia, programul "Future of Work" este deja activ din septembrie, deși indemnizația brută de 1.000 de euro nu va fi plătită personalului. Însă, laptopurile și dispozitivele pentru munca la distanță au fost deja furnizate, scrie Corrriere della Sera
CITEȘTE ȘI Cum îți aduci afacerea în onlinePotrivit Deutsche Bank Italia, 1.500 de angajați sunt deja candidați pentru proiect din cei 1.750 care puteau participa. Cei mai mulți dintre aceștia sunt angajați ai sediului din Milano, dar sunt implicate și celelalte sedii ale băncii, cu excepția sucursalelor.