2Performant depășește pragul de 100 de milioane de euro vânzări

2Performant depășește pragul de 100 de milioane de euro vânzări

Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant

Profit.ro
Profit.ro
scris 9 ian 2023

2Performant, companie de tehnologie ce activează pe piața de marketing afiliat din România, anunță că vânzările generate de platforma sa în anul 2022 au fost de 101,9 milioane de euro (fără TVA), o creștere cu 39% în comparație cu anul precedent, depășind pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro al valorii vânzărilor generate într-un singur an.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Din această sumă, 35,6 milioane de euro au fost generate doar în trimestrul 4, ceea ce reprezintă o creștere cu 23% față de aceeași perioadă a anului anterior.

GRAFIC Repere de tranzacționare pe acțiunile Biofarm CITEȘTE ȘI GRAFIC Repere de tranzacționare pe acțiunile Biofarm

„Într-un an complicat din punct de vedere economic și social, în care industria locală de e-commerce a înregistrat cifre modeste, 2Performant a demonstrat încă o dată că are o capacitate de creștere mult peste media pieței. Aceasta este bazată pe anticiparea tendințelor globale din marketing și se reflectă în dezvoltarea platformei și a ecosistemului compus din mii de afiliați și sute de magazine online care colaborează transparent într-un sistem meritocratic la Cost Per Vânzare”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

În trimestrul al patrulea din 2022, platforma 2Performant a intermediat 26,4 milioane de click-uri de la cei 6.588 utilizatori înregistrați, care au rezultat într-un număr de 685.000 de vânzări, o creștere cu 30% în comparație cu 2021. De asemenea, comisioanele afiliaților au fost în valoare de 2,1 milioane de euro, o creștere de 19% față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce rata de conversie a crescut cu 0,4pp, până la 2,6%.

Valoarea medie a vânzării a scăzut cu 5% față de T4 2021, ajungând la 52 de euro (fără TVA), în această perioadă, dar câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a crescut cu 6,2%, până la 8 euro, iar randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a înregistrat un avans de 3,7%, ajungând la 16,7.

Principalele categorii de produse vândute în al patrulea trimestru din 2022 au fost: Modă, Farmaceutice, Cărți & Filme & Muzică, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sănătate & Îngrijire Personală, Sporturi & Outdoors și Bijuterii. În perioada analizată, primii zece clienți ai 2Performant, conform valorii comisioanelor generate, au fost: Answear, Dr.Max, FashionDays, DY Fashion, Cărturești, evoMAG, Sinsay, Librărie.net, Noriel și Esteto.ro.

VIDEO Prima News: Zboruri ieftine acum în Europa. Trucuri pentru a prinde cel mai bun preț CITEȘTE ȘI VIDEO Prima News: Zboruri ieftine acum în Europa. Trucuri pentru a prinde cel mai bun preț

În ceea ce privește întregul an 2022, cei 24.148 utilizatori ai platformei 2Performant au trimis 85,9 milioane de click-uri, o creștere de 25% față de 2021, și au generat aproximativ 2 milioane de vânzări, o creștere cu 40% în comparație cu anul anterior. De asemenea, în 2022, comisioanele afiliaților s-au ridicat la 6,2 milioane de euro, un avans de 34%, în ciuda faptului că valoarea medie a vânzării a înregistrat o scădere de 1%.

În această perioadă, rata de conversie a crescut cu 0,3pp față de 2021, până la 2,3%, câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri a ajuns la 7,25 euro, în urma unei creșteri de 7%, iar randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,3, după un avans de 4%.

În anul 2022, principalele categorii de produse vândute au fost: Modă, Farmaceutice, Cărți & Filme & Muzică, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Sporturi & Outdoors, Sănătate & Îngrijire Personală și Produse pentru animale de companie.

2Perfomant este listată pe piața AeRO începând cu 9 decembrie 2020, iar din octombrie 2021, acțiunile 2P sunt incluse în indicele BET-AeRO dezvoltat de Bursa de Valori București pentru această piață.

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant
vanzari