Accace - afaceri în creștere în România: La nivel global ne propunem să creăm un birou paperless

Accace - afaceri în creștere în România: La nivel global ne propunem să creăm un birou paperless

Laura Ștefan, Managing Director Accace România

Profit.ro
Profit.ro
scris 27 sep 2021

Accace România, companie de consultanță de afaceri și externalizare servicii, raportează o cifră de afaceri de 1,6 milioane de euro în prima jumătate a anului 2021, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului precedent. Compania își propune pentru acest an afaceri în valoare de 3,4 milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Compania a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, în creștere cu 10% comparativ cu anul precedent. Investițiile făcute de Accace anul trecut s-au concentrat, în principal, în automatizarea proceselor de contabilitate și de salarizare.

Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus CITEȘTE ȘI Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus

În topul celor mai solicitate servicii de către clienți anul trecut s-au aflat cele de contabilitate și conformitate fiscală. Anul acesta, pe primul loc în solicitările clienților se află serviciile de payroll și administrare de personal. Categoria de servicii cu cea mai mare creștere în 2020 comparativ cu anul anterior a fost cea de înființare companii, iar în prima jumătate a lui 2021 cele legate de salarizare și administrare a resurselor umane. Pentru al doilea semestru, compania estimează o creștere a cererii pentru serviciile de consultanță fiscală și legislația muncii.

În ceea ce privește industriile care au solicitat cel mai mult serviciile Accace România anul trecut, în top s-au aflat retail, eCommerce și IT, toate înregistrând creșteri de minimum 15%. 

„Odată cu pandemia, s-a intensificat procesul de digitalizare, de care aveam nevoie de mai multă vreme. A fost oportun faptul că și autoritățile și instituțiile publice au mers în aceeași direcție, iar comunicarea cu aceștia, procesul de depunere a documentelor și alte tipuri de interacțiuni au fost mult facilitate. La nivel global, în Accace, ne propunem să creăm un birou paperless, iar contextul actual ne-a adus mai aproape de concretizarea acestui proiect. Observăm o tendință evidentă de automatizare a proceselor de BPO (Business Process Outsourcing), precum și a celor de conformitate fiscală, integrând tehnologii precum machine learning și inteligență artificială”, a declarat Laura Ștefan, Managing Director Accace România.

Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus CITEȘTE ȘI Un nou studiu IRES identifică factorii-cheie pentru trecerea consumatorilor români de la fumat la produse cu risc redus

Accace are 9 sucursale proprii în Europa si Africa, inclusiv 2 asocieri de tip joint venture în Africa de Sud și Marea Britanie. La nivel de grup, compania dispune de peste 700 de angajați implicați în gestionarea proiectelor de BPO multi-country la scară mică și mare.

Accace este prezentă pe piața locală începând cu anul 2007.

viewscnt
Afla mai multe despre
accace românia
consultanță de afaceri