CEO-ul Pop Mart, Wang Ning, spune că va fi „destul de ușor” ca veniturile companiei să ajungă la 4,2 miliarde dolari în 2025, mai mult decât dublu față de 2024.
Pop Mart, brandul chinez de figurine colecționabile extrem de populare, a cunoscut o creștere explozivă a veniturilor în ultimii ani, datorită succesului răsunător al personajului Labubu.

Graficul prezentat de VisualCapitalist ilustrează creșterea veniturilor Pop Mart între 2018 și 2024, pe baza rapoartelor anuale ale companiei, precum și estimarea pentru 2025 făcută de Wang Ning.
Vânzările Labubu alimentează explozia veniturilor
Veniturile anuale ale Pop Mart s-au mai mult decât dublat după lansarea colecției Labubu, în octombrie 2023. Compania se așteaptă ca acestea să se dubleze din nou în 2025.

Veniturile Pop Mart (milioane USD):
2021 – 707
2022 – 669
2023 – 887
2024 – 1.800
2025 (estimare) – 4.200
Conducerea Pop Mart consideră că atingerea pragului de 4,2 miliarde dolari în 2025 va fi un obiectiv realist, succesul fiind susținut în mare parte de vânzările Labubu, devenite o senzație pe rețelele sociale.
Viralitatea Labubu pe rețelele sociale
Labubu nu este doar un personaj colecționabil, ci a devenit o icoană pop-culture. Clipurile cu fani care stau la cozi în fața magazinelor Pop Mart sau care filmează momentul în care deschid cutiile Labubu au devenit virale pe platformele de social media.

Succesul acestei strategii se bazează pe modelul „blind box”: cumpărătorii nu știu ce tip de Labubu primesc până nu deschid cutia.
Această incertitudine îi determină pe fanii dedicați să cumpere multiple cutii pentru a găsi versiunea dorită, experiența fiind adesea împărtășită online prin videoclipuri cu reacții – de la dezamăgire la entuziasm exploziv.