Abonament unic pentru transport în Germania pentru călătorii nelimitate cu autobuzul, metroul și trenul. Cât costă

Abonament unic pentru transport în Germania pentru călătorii nelimitate cu autobuzul, metroul și trenul. Cât costă
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 mai 2023

Călătorii în Germania pentru 49 de euro pe lună. Acest lucru este posibil datorită unui nou bilet de transport prezentat ca o „revoluție”. Prin această inițiativă, țara vrea să sprijine populația în fața inflației, încurajând în același timp utilizarea transportului în comun, care este mai puțin poluant. Automobilul individual termic este o sursă majoră de gaze cu efect de seră, care sunt motorul încălzirii globale, relatează francetvinfo.fr.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Biletul Deutschland-Ticket oferă acces nelimitat la autobuze, metrou, trenuri locale și regionale – trenurile de mare viteză sunt excluse. Asociația germană a operatorilor de transport public (VDV) se așteaptă la cel puțin 16 milioane de viitori abonați, într-o țară cu 84 de milioane de locuitori. Aproximativ 750.000 de bilete au fost deja vândute, fără a lua în calcul cei care și-au transformat abonamentul obișnuit în Deutschland-Ticket, scrie G4Media.ro.

Probleme pe Podul de la Brăila: Asfaltul proaspăt turnat s-a fisurat și trebuie refăcut CITEȘTE ȘI Probleme pe Podul de la Brăila: Asfaltul proaspăt turnat s-a fisurat și trebuie refăcut

S-a ajuns la un acord de finanțare între regiuni și statul federal, care vor plăti fiecare câte 1,5 miliarde de euro pe an, pentru a evita creșterea deficitului Deutsche Bahn, operatorul feroviar național, estimat la 30 de miliarde de euro. Aceste cheltuieli sunt criticate de opoziție. Banii ar fi trebuit să fie folosiți „pentru îmbunătățirea și renovarea infrastructurii feroviare”, a declarat deputatul creștin-democrat Michael Donth. Rețeaua este îmbătrânită, cu un necesar de investiții de 8,6 miliarde de euro pe an timp de un deceniu.

Doar 65,2% dintre trenurile pe distanțe lungi au ajuns la timp în 2022, o scădere de 10 puncte în decurs de un an. Aceste dificultăți au fost scoase la iveală atunci când a fost introdus primul bilet low-cost, vara trecută. Pentru 9 euro pe lună, germanii puteau utiliza toate mijloacele de transport regionale.

A fost un succes uriaș, cu 52 de milioane de bilete vândute, dar operatorii feroviari au avut dificultăți în gestionarea acestei nebunii.

viewscnt
Afla mai multe despre
germania
abonament
tren