Alfa Romeo vrea să intre pe segmentele mici și să concureze cu MINI. „Premium nu este o chestiune de mărime.”

Alfa Romeo vrea să intre pe segmentele mici și să concureze cu MINI. „Premium nu este o chestiune de mărime.”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 9 nov 2021

Alfa Romeo este interesată să intre pe segmentele mici și să concureze cu MINI, pentru a profita de cel mai popular segment din lume, cel al mașinilor sub-compacte. „Premium nu este o chestiune de mărime”, a declarat șeful mărcii italiene, Jean Philippe Imparato.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Alfa Romeo caută absolut toate canalele prin care poate deveni rentabilă, iar noul CEO al mărcii, Jean Philippe Imparato, spune că este gata să lupte „împotriva MINI”, după cum relatează Automotive News, la finalul unei întâlniri pe care francezul a avut-o cu jurnaliștii britanici. Cel care a reușit performanțe notabile în cadrul fostei companii PSA, cu brandul Peugeot, spune că „premium nu este o chestiune de mărime” și că are nevoie, pentru a readuce marca Alfa Romeo pe profit, să intre pe cel mai mare segment de automobile din lume.

Acesta este exact segmentul pe care MINI, marca britanică deținută de BMW Group, reușește să obțină profit an de an, cu câteva modele. Unul dintre acestea este crossoverul MINI Countryman, care nu este doar profitabil, dar și extrem de popular printre tineri. Un posibil concurent va lansa și Alfa Romeo, după cum a transmis Imparato jurnaliștilor, lăsând de înțeles că viitorul SUV Tonale, care ar trebui să fie lansat în 2022, nu va fi cel mai mic model al mărcii. „Am nevoie să fiu în segmentul B-SUV și C-SUV”, a spus Imparato. Acesta va fi asamblat la uzina Fiat din Polonia, potrivit primelor informații, și va purta numele Brennero.

Imparato a analizat rapid volumele din cele două segmente, B și C, ale SUV-urilor, care însumează câte 2 – 3 milioane fiecare, și a concluzionat: „Orice cotă de piață ai avea, e un efect uriaș în termene de volume”.

Germania bate toate recordurile: 30.000 de electrice înmatriculate în octombrie. Renault Zoe, lider, Tesla Model 3 abia pe 6, Dacia Spring, la coada clasamentului CITEȘTE ȘI Germania bate toate recordurile: 30.000 de electrice înmatriculate în octombrie. Renault Zoe, lider, Tesla Model 3 abia pe 6, Dacia Spring, la coada clasamentului

Alfa Romeo, o marcă cu o imagine extrem de bună, în pofida absenței unei game consistente, cauzată de lipsa de investiții, se află în plin proces de reașezare, odată cu fuziunea dintre PSA și FCA. În prezent, doar două modele, Stelvio și Giulia, mai fac parte din portofoliul acestei mărci.

Următorul model nou-lansat al celor de la Alfa Romeo, SUV-ul compact Tonale, a fost amânat de noul șef, după preluarea mărcii la începutul acestui an, noua dată de lansare fiind martie 2022. Tonale va fi ultimul dezvolta pe o platformă FCA, următoarele fiind programate să se mute pe platforma de clasă mare, preluată de la PSA.

Planurile mărcii Alfa Romeo prevăd ca în următorii cinci ani să aibă loc cel puțin o lansare. În 2024, va fi prezentat primul vehicul electric al mărcii, iar în 2027 marca italiană premium ar trebui să lanseze exclusiv modele electrice.

viewscnt
Afla mai multe despre
alfa romeo
mini countryman
b suv