Cheltuielile pentru publicitate din industria auto americană au scăzut cu 4% primele șapte luni ale acestui an, față de aceeași perioadă a anului trecut, deoarece deficitul de stocuri a redus vânzările, chiar dacă cererea de vehicule a rămas puternică, potrivit datelor unei firme de cercetare de publicitate, citată de Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În cazul reclamelor digitale, cheltuielile au reprezentat 53% din suma totală de 4,80 miliarde de dolari pe care industria a alocat-o pentru publicitate în perioada respectivă, potrivit datelor publicate de firma Standard Media Index (SMI), relatează News.ro.
CITEȘTE ȘI Industria diamantelor este perturbată de vânzările secrete ale RusieiSuma totală alocată pentru publicitate, în valoare de 5,50 miliarde de dolari, a fost cu 12,7% mai mică față de aceeași perioadă din 2019, anterioară pandemiei de Covid-19.
Motivul este că cheltuielile dealerilor, care sunt, în mod tradițional, printre cele mai mari din industrie, sunt afectate din cauza lipsei de vehicule.