Wizz Air a anunțat că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, încărcând automat 120% din tariful original, dar sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienților săi.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă.
![PSA Group oprește producția în toate cele 15 fabrici din Europa, pentru mărcile Peugeot, Citroen și Opel](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33217/19304515/1/psa-group-financial-result-h1-2016-carlos-tavares.jpg?width=151)
Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est.