Coronavirus - Wizz Air oferă clienților săi 120% din tariful original, dar sub formă de credit de companie

Coronavirus - Wizz Air oferă clienților săi 120% din tariful original, dar sub formă de credit de companie
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 mar 2020

Wizz Air a anunțat că, din cauza volumului semnificativ mai mare de zboruri anulate ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse pentru combaterea pandemiei COVID-19, a automatizat procesul de rambursare a clienților afectați, încărcând automat 120% din tariful original, dar sub formă de credit de companie în conturile WIZZ ale clienților săi.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În paralel cu introducerea procesului de rambursare automatizat, compania aeriană își va dezactiva temporar funcția de înregistrare a cererilor online, până cel târziu la 14 aprilie 2020, pentru a se asigura că poate gestiona volumul de peste 100 de ori mai mare de anulări primite în ultima perioadă. 

PSA Group oprește producția în toate cele 15 fabrici din Europa, pentru mărcile Peugeot, Citroen și Opel CITEȘTE ȘI PSA Group oprește producția în toate cele 15 fabrici din Europa, pentru mărcile Peugeot, Citroen și Opel

Wizz Air este cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est.

viewscnt
Afla mai multe despre
wizz air
bilete avion
zboruri anulate