Evoluția Dacia din ultimii ani pe piața franceză, cu accent pe prima jumătate din 2025, este lăudată.
Deși costurile și prețurile mașinilor Dacia au crescut, compania oferă încă accesibilitate ridicată pentru clienți.
Mașinile au rămas fiabile, însă calitatea și a crescut, arată Golazo.

După ce a ocupat o poziție de conducere la Mercedes, Katrin Adt este noul CEO al Dacia de la 1 septembrie.
„Această alegere a fost făcută cu scopul de a continua ascensiunea Dacia și, mai presus de toate, de a răspunde împreună următoarei provocări: electrificarea mărcii”, a declarat Fabrice Cambolive, director de dezvoltare la Renault, compania care a cumpărat Dacia în 1999.
În plus, directorul general din Franța al companiei a explicat strategia Dacia:
„«Design to cost» este punctul de plecare al noii noastre strategii. Înseamnă că gândim totul pe baza așteptărilor și alegerilor clienților. «Design to cost» este dorința de a oferi esențialul la cel mai bun preț, făcând în același timp marca dezirabilă și sexy” a explicat Olivier Mornet, potrivit lefigaro.fr.
Dacia Bigster și Raliul Dakar
Francezii au mai remarcat două elemente care au dus Dacia pe noi culmi, subliniind că „termenul peiorativ low-cost” nu mai este deloc valabil în cazul companiei din România.

Este vorba de participarea de la începutul anului la Raliul Dakar, dar și de lansarea modelului Bigster, tot la început de 2025.
În plus, aceștia au subliniat că evoluția de la modelul Logan la modelul Bigster, un automobil mult mai luxos, mai tehnologizat și modern, este dovada că Dacia respectă în continuarea promisiunea unui raport calitate-preț prin care s-a consacrat.