FOTO Herbert Diess, CEO VW Group, în fața acționarilor: Vom reinventa Volkswagen! Planul „NEW AUTO”

FOTO Herbert Diess, CEO VW Group, în fața acționarilor: Vom reinventa Volkswagen! Planul „NEW AUTO”
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 iul 2021

CEO-ul VW, Herbert Diess, le-a prezentat acționarilor, în Adunarea Generală din acest an, planul său „NEW AUTO”, cu care a cucerit și Consiliul de Supervizori și a primit un nou contract pe doi ani. El și-a reconfirmat țintele de profit, volumele de vânzări și planurile pentru electrificarea mărcilor grupului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

NEW AUTO este numele planului strategic al lui Herbert Diess, CEO, și ale echipei sale cu care ca conduce compania în următorii doi ani. Principala promisiune făcută acționarilor a fost cea care privește câștigurile acestora. El și-a menținut ținta de profit de 8 – 9%, pentru anul 2025.

Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

„Mobilitatea individuală are un viitor strălucit. Cu brandurile noastre puternice și platformele de tehnologie globale, avem un plan clar pentru a juca un rol primordial în noua lume a mobilității”, a spus Diess acționarilor.

Volkswagen Group se consideră pregătită pentru viitorul mobilității cu zero-emisii și autonomie. „Cu noua strategie NEW AUTO, vom reinventa Volkswagen până în 2030”, a mai explicat șeful companiei în cadrul Adunării Generale a Acționarilor. „Mașinile de pe șoselele noastre vor fi sustenabile, sigure, inteligente și în cele din urmă autonome în următorii 10 ani”.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Volkswagen va miza pe inovație, experiență tehnologică, viteză și mărime, susținte de abiltiatea de scalare a platformelor la nivel global, astfel încât să câștige cotă de piață pe piața de e-mobilitate. „Ținta noastră este să devenim liderul pieței globale pentru vehicule electrice”, a mai susținut Herbert Diess.

Volkswagen a anunțat performanțe de vânzări și financiare remarcabile în prima jumătate de an și a prognozat un profit de 11 miliarde de euro pentru finalul acestui an.

Volvo cumpără toate operațiunile de producție și vânzări din China, de la Geely CITEȘTE ȘI Volvo cumpără toate operațiunile de producție și vânzări din China, de la Geely

În AGA, Consiliul de Adminsitrație a propus acționarilor, pentru anul fiscal 2020, un nivel similar al dividendelor ca în ultimii doi ani, respectiv 4,80 euro pe acțiune. Compania a preluat în 2020 o parte din profitul din 2019, 855 milioane de euro, din considerente de pandemie, sumă care a contribuit la menținerea dividendelor.

Tot în această adunare a acționarilor a fost prezentat pentru aprobare noul sistem de salarizare a managementului, prin introducerea de ținte ESG (mediu, social și guvernanță).

În ceea ce privește strategia mărcilor, Diess și-a prezentat viziunea, care presupune organizarea companiei pe mărci de volum și mărci premium. În segmentul premium, au fost grupate în spatele Audi mărcile Bentley, Lamborghini și Ducati, care vor beneficia de tehnologia electrică pentru a putea obține prețuri mai mari și pentru a beneficia de economii de scalare.

În segementul de volum tehnologiile dezvoltate de marca VW vor fi extinse, în timp ce proiectul Artemis va aduce tehnologiile de top și către mărcile de volum. Diess a dat exemplu marca Cupra, care a preluat tehnologiile platformei MEB în segmentul premium. Și marca Skoda a fost dată ca exemplu, atât pentru preluarea de tehnologii de la VW, dar și pentru preluarea rolului de lider în extinderea pe piețe regionale în 2021, în Rusia și Africa de Nord.

FOTO Herbert Diess, CEO VW Group, în fața acționarilor: Vom reinventa Volkswagen! Planul „NEW AUTO”

Pe segementul de vehicule comerciale, Diess a confirmat lansarea modelului ID.BUZZ anul viitor, primul van compelt electric al mărcii VW.

În ceea ce privește segmentul de mașini sport, condus de Porsche, compania confirmă poziția excelentă pe care o are marca, cu o marjă de profit de 15% și livrări record. „Porsche joacă într-o ligă proprie”, a spus Diess. În acest segment, marca Bugatti va avea o evoluție separată, după intrarea într-un joint venture cu compania Rimac.

Acțiunile VW AG oscilează în prezent în jurul valorii de 210 euro, după ce au atins, la începutul lunii iunie, un vârf de 240 euro per acțiune.

viewscnt
Afla mai multe despre
vw group
strategie vw
herbert diess
electrificare vw