Marea alianță auto japoneză aduce Suzuki și Daihatsu alături de Toyota, Isuzu și Hino

Marea alianță auto japoneză aduce Suzuki și Daihatsu alături de Toyota, Isuzu și Hino
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 22 iul 2021

Suzuki și Daihatsu au anunțat participarea într-un joint venture alături de Toyota pentru dezvoltarea de vehicule electrificate și vehicule autonome, în segmentul comercial și cel al vehiculelor de mici dimensiuni.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Toyota i-a atras pe cei de la Suzuki și Daihatsu, parteneri și în alte proiecte, într-un parteneriat pentru dezvoltarea de vehicule comerciale electrice și tehnologii de conducere autonomă.

Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Conform acordului parafat de cele două companii japoneze, acestea vor cumpăra fiecare câte 10 procente de la Toyota, din compania creată deja împreună cu Isuzu Motors și Hino Motors. Inițiativa numită Commercial Japan Partnership (CJP) a fost creată la începutul anului de Toyota, care va rămâne acum cu un pachet majoritar de 60% .

„Cu Suzuki și Daihatsu alături de acest proiect și muncind împreună, com fi capabili să extindem cercul cooperării nu doar ca să acoperim vehiculele comerciale, ci și vehicule mini”, a declarat Akio Toyoda, președinte al Toyota.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Cele două noi companii intrate în parteneriat vin cu o experiență bogată în segmentele de vehicule mici, urbane, folosite inclusiv de companii și de persoanele din mediul rural.

Cei doi constructori japonezi de vehicule de mici dimensiuni spun că „există o mulțime de probleme” cu care se confruntă și sunt „incapabile să le rezolve pe cont propriu”.

Volkswagen Group și-a dublat vânzările de mașini electrice în primele șase luni, dar este departe de vânzările Tesla CITEȘTE ȘI Volkswagen Group și-a dublat vânzările de mașini electrice în primele șase luni, dar este departe de vânzările Tesla

Producătorii japonezi de automobile se află într-un moment de cotitură, la fel cu întreaga industrie auto globală, în fața transformărilor care vor aduce propulsia electrică și noile forme de mobilitate, inclusiv mașinile autonome. Ofensiva marilor companii europene și americane pe aceste segmente ar putea să creeze mari dezavantaje micilor constructori japonezi, cum sunt Suzuki și Daihatsu.

Principalele scopuri ale partenriatului vor fi îmbunătățirea logisticii, prin crearea unei infrastructuri bazate pe tehnologia conectată care să lege logistica de producția de vehicule comerciale de mici dimensiuni, apoi extinderea utilizării de tehnologii de siguranță de la vehiculele comerciale la vehiculele mici, cooperarea în domeniul tehnologiilor de electrificare accesibile, dar și continuarea colaborării și în alte domenii de dezvoltare.

viewscnt
Afla mai multe despre
suzuki daihatsu toyota
alianta japoneza