Lancia bifează toate acțiunile de marketing pentru lansarea noii generații Ypsilon, de la fotografiile de tip teaser, la cele „paparazzi”, cu mașina surprinsă chiar pe stradă, înainte de lansarea programată în februarie. Noul model are un design mult mai luxos decât generația anterioară, dar nu strălucește atât de mult pe cât se anunța.
Lancia Ypsilon este primul model al mărcii italiene din era Stellantis, un model care are o misiune importantă, de a marca trecerea într-o nouă etapă. Lancia intenționează să-și consolideze și să-și accentueze statutul de marcă premium, cu un design mai rafinat și cu tehnologii specifice propulsiei electrice.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Primele fotografii, care surprind mașina pe străzile din Milano, unde nu ar fi putut ajunge fără acordul companiei, arată o mașină de culoare albastru marin, cu detalii negre, din plastic lucios, o grilă cu accente luminoase, care preiau unele detalii ale conceptului Pu+Ra (Pur și Radical). Mașina fotografiată de paparazzi pare a fi una de teste, fiind vizibile la interior unele echipamente specifice inginerilor auto, dar pare că participă la filmările unui spot publicitar. De asemenea, sunt vizibile în fotografii display-urile de bord, complet digitale.
Lancia Ypsilon va rămâne un automobil de clasă A, cu dimensiuni apropiate de cele ale Dacia Spring, având o platformă comună cu alte modele Stellantis din segment. Ypsilon va fi complet electric, așa cum vor fi de-acum înainte toate modelele mărcii.
Până acum, Lancia a dezvăluit doar câteva detalii ale viitorului model, începând cu noua grilă care conține și un nou logo. Viitoarele stopuri vor conține litera Y răsturnată, asemănător cu Duster 2, diferența fiind dată de cercul luminos care încadrează această literă.

De asemenea, au fost publicat un detaliu al sistemului de infotainment SALA, precum și un detaliu interior al echipării de top Cassina, denumită după un producător de mobilă de lux italian, care a colaborat la designul acestei versiuni.


