Germania a format o alianță cu Italia și țări din Europa de Est, inclusiv România, care se opun renunțării treptate la vehiculele convenționale din 2035

Germania a format o alianță cu Italia și țări din Europa de Est, inclusiv România, care se opun renunțării treptate la vehiculele convenționale din 2035
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 mar 2023

Germania a format o alianță cu Italia și unele țări din Europa de Est, între care și România, care se opun renunțării treptate la vehiculele cu motoare cu ardere internă din 2035 și doresc să facă propria lor propunere, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Miniștrii Transporturilor din Republica Cehă, Germania, Italia, Polonia, România, Ungaria și Slovacia s-au întâlnit luni pentru a discuta schimbarea planurilor Uniunii Europene, scrie News.ro.

FOTO Primele fotografii-spion cu Dacia Duster 3 CITEȘTE ȘI FOTO Primele fotografii-spion cu Dacia Duster 3

”Propunerea necesită schimbări urgente”, a declarat luni ministrul german al Transporturilor, Volker Wissing.

Wissing a spus că scepticismul cu privire la eliminarea treptată a vehiculelor cu ardere internă a fost împărtășit de Italia, Polonia și Republica Cehă, printre altele.

El a adăugat că grupul de țări dorește o categorie separată de mașini cu motoare cu combustie care ar putea funcționa cu combustibili sintetici, neutri din punctul de vedere al emisiilor de carbon, după 2035.

”Interzicerea motorului cu ardere internă, atunci când acesta poate funcționa într-un mod neutru din punct de vedere climatic, pare o abordare greșită pentru noi”, a spus el.

Legea CO2, principalul instrument al UE pentru a accelera trecerea Europei la vehiculele electrice, a fost suspendată la începutul acestei luni, după opoziția de ultim moment din partea Germaniei.

Acest lucru i-a surprins pe factorii de decizie de la Bruxelles și din alte state membre, deoarece țările UE și Parlamentul European fuseseră deja de acord cu un acord cu privire la lege, anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
masini
germania