KLM, prima companie aeriană la nivel mondial care trimite informări prin Facebook Messenger

KLM, prima companie aeriană la nivel mondial care trimite informări prin Facebook Messenger
scris 8 apr 2016

Compania aeriană KLM a introdus la începutul lunii aprilie opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor, informează compania.

Astfel, KLM devine prima companie aeriană la nivel mondial care își extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe lângă posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informații și pe Facebook.

KLM oferă clienților săi din întreagă lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervării și a check-in-ului, boarding pass-ul și actualizări despre status-ul zborului. Pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. 200 de agenți sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând astfel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

Iohannis a trimis la reexaminare legea Comitetului de Supraveghere ce va fi condus de Isărescu CITEȘTE ȘI Iohannis a trimis la reexaminare legea Comitetului de Supraveghere ce va fi condus de Isărescu

"Noul serviciu Messenger este o completare perfectă la strategia socială KLM. Credem că trebuie să fim acolo unde sunt și clienții noștri și, prin urmare, Facebook Messenger este o alegere perfectă. Clienții noștri se vor simți mai confortabil cu informațiile oferite prin intermediul unei platforme mai personale, cum este Facebook Messenger. Anul trecut am activat butonul Messenger de pe pagina noastră de Facebook, care permite clienților să contacteze KLM direct prin mesageria privată. Numărul cazurilor a crescut cu 40%, ceea ce arată că pasagerii noștri apreciază această formă de comunicare. Acum ducem serviciul nostru pentru clienți cu un pas mai departe, oferindu-le posibilitatea de a primi toate documentele de zbor și informațiile relevante într-o singură informare prin Messenger", a declarat Pieter Elbers, președinte și CEO KLM.

Compania KLM a fost fondată în anul 1919, fiind cea mai veche linie aeriană care și-a păstrat numele original. În 2004, Air France și KLM au format alianța Air France KLM.

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
klm
facebook messenger