Mercedes-Benz a vândut în perioada iulie – septembrie 525.300 vehicule, un volum care este cu -12% mai mic decât cel înregistrat în urmă cu un an, cea mai mare parte, 441.500 de unități, fiind autoturismele Mercedes-Benz, care au scăzut de asemenea cu -12%.
Singura veste bună din acest punct de vedere este pentru segmentele de vehicule complet electrice, care au reînceput să crească, după scăderi alarmante în lunile anterioare.

Volumul de vehicule BEV rămâne sub cel înregistrat anul trecut, pentru cele trei trimestre din acest an (51.200 vehicule, -7%), așa cum rămâne și rezultatul total al grupului Mercedes-Benz, care a vândut de la începutul anului 1,6 milioane de vehicule, cu -9% mai puține decât în anul precedent.
Compania spune că cifrele au fost influențate de mediul dificil din China și de gestionarea atentă a stocurilor pentru atenuarea tarifelor americane.
Totodată, constructorul german a raportat unele creșteri în Europa, America de Sud și statele din Golf.

De asemenea, a înregistrat creșteri în segmentul Top-End, acolo unde modelele G Class și S Class au înregistrat cote de piață mai mari, cu un total de 67.800 unități în T3 și 197.700 pe cele trei trimestre.
În același timp, segmentul Core este cel „vinovat” de scăderea mărcii, pentru că are -17% față de anul trecut, în trimestrul trei și -8% pe întreaga perioadă de nouă luni.
Divizia de vehicule comerciale, Mercedes-Benz Vans, a vândut 83.800 de vehicule în trimestrul 3, cu -8% sub nivelul de anul trecut, ceea ce a accentuat rezultatul pe toate cele trei trimestre, care a ajuns acum la 260.200 unități și -13% scădere.
Vestea cea mai bună vine de pe segmentul electric al van-urilor, unde Mercedes a înregistrat o creștere foarte mare, o dublare practic a vânzărilor (+96%), la un volum de 8.600 de vehicule, respectiv o creștere de 61% pe intervalul ianuarie – septembrie, cu 20.200 de van-uri electrice livrate clienților.