Mitsubishi Motors a angajat „Critical Mass to Global Digital Agency of Record” pentru redesignul siteurilor globale

Mitsubishi Motors a angajat „Critical Mass to Global Digital Agency of Record” pentru redesignul siteurilor globale
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 mar 2018

Mitsubishi Motors a anunțat că a semnat cu agenția Critical Mass to Global Digital Agency of Record un contract pentru crearea unui „ecosistem digital” destinat clienților Mitsubishii de-a lungul piețelor globale.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Critical Mass to Global Digital Agency este o agenție de design a DAS Group of Companies, divizie a Omnicom, și se va ocupa de dezvoltarea unui nou ecosistem digital pentru Mitsubishi Motors, respectiv va crea toate site-urile globale de acces pentru clienți. De la brand immersion și inovație creativă la guvernanță corporativă transparentă, precum și operațiuni pe site, agenția Critical Mass va livra o platformă digitală pentru a susține brandul Mitsubihsi la nivel global. Este pentru prima dată când compania japoneză angajează o agenție de design digital pentru operațiunile din toate țările.

De ce este important: Mitsubishi Motors a intrat în Alianța Renault - Nissan în 2016, prin achiziția unui pachet de acțiuni ( 34,2%) care oferă controlul, Carlos Ghosn, șeful Renault, Nissan și al Alianței, preluând și poziția de președinte al Mitsubishi. De atunci, Mitsubishi a intrat într-o perioadă de transformări radicale, care a generat, după primul an, creșteri ale vânzărilor și profiturilor. Anul trecut, Mitsubishi a lansat anul trecut, la Tokyo, noua strategie de brand, cu sloganul „Drive Your Ambition”, care încearcă să diferențieze Mitsubishi ca pe o companie orientată către client în mobilitatea globală. Agenția Critical Mass va avea exact această strategie în față, pentru a crea ecosistemul digital al Mitsubihi.

Mai este interesant: În prezent, site-urile Mitsubishi sunt dezvoltate pe tehnologii lente și destul de învechite, nu au un design unitar și nu răspund nevoilor utilizatorilor din acest moment.

Explicând punctele cheie ale dezvoltării site-urilor Mitsubishi pe care trebuie să se orienteze agenția, Guillaume Cartier, corporate vice president pentru piețe globale și vânzări, de la Mitsubishi, a indicat care sunt produsele pe care mizează marca: SUV-uri, 4WD, vehicule plug-in electrice și tehnologie auto.

Dacia Duster, cel mai vândut SUV de clasă B din Europa, în 2018. Segmentul SUV-urilor acoperă deja o treime din piață CITEȘTE ȘI Dacia Duster, cel mai vândut SUV de clasă B din Europa, în 2018. Segmentul SUV-urilor acoperă deja o treime din piață

Potrivit anunțului, platforma ar trebui să fie lansată în toamna acestui an. Responsabil cu realizarea contractului va fi biroul din Londra al agenției Critical Mass. Nu a fost anunțat bugetul pe care Mitsubishi îl va plăti pentru acest contract.

Agenția Critical Mass a fost înființată în 1996, iar primul său site a fost creat pentru un client din industria auto, Mercedes-Benz. Între timp a devenit parte a Omnicom Group, prin The DAS Group of Companies, care include circa 200 de companii specializate din domeniul publicității, PR, CRM, evenimente, marketign, branding, cercetare. Are peste 700 de birouri în 71 de țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
mitsubishi
critical mass
omnicom