Nouă stație pentru trenuri, în Otopeni Nord

Nouă stație pentru trenuri, în Otopeni Nord
scris 22 oct 2021

CFR Infrastructură anunță că deschide, începând de luni, un punct de oprire pentru trenuri în zona de nord a orașului Otopeni, lângă Capitală. Construcția feroviară face parte din proiectul dublarea liniei de cale ferată Mogoșoaia - Balotești, finanțat de la bugetul de stat, cu o valoare contractuală de 50,5 milioane lei.

"Începând de luni, 25 octombrie 2021, se deschide un nou punct de oprire feroviar - PO Otopeni Nord - în orașul Otopeni, în apropiere de DN 1, unde vor staționa pentru îmbarcare/debarcare, 7 trenuri ale operatorului național de transport feroviar CFR Călători, care circulă pe Magistrala 700 București - Urziceni, și retur, iar alte 4 trenuri, care circulă în relația București Nord - Slobozia Veche, și retur, vor staționa pentru îmbarcare/debarcare călători în PO Otopeni Nord, de la 1 noiembrie 2021”, anunță, vineri după-amiază, CFR.

Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0 CITEȘTE ȘI Automatica SA: pionierul automatizărilor din România în era Industriei 4.0

Conform companiei, cele șapte trenuri ale CFR Călători care vor opri în stația de la Otopeni sunt: R 7032, R 7036, R 7038, R 7031, R 7033, R 7035 și R 7037, care circulă în relația București - Urziceni și retur, scrie News.ro.

De la 1 noiembrie, vor opri în această stație și garniturile feroviare R 8122, R 8124, R 8121 și R 8123, operate tot de CFR Călători și care circulă în relația București Nord - Slobozia Veche și retur.

Prima oprire a unui tren în punctul amenajat la Otopeni Nord va avea loc, luni, când trenul R 7032 (Urziceni – București Nord) este programat a opri la ora 05.32, urmând a ajunge în București Nord la ora 6.05. În după-amiaza aceleiași zile, trenul R 7037 (București Nord - Urziceni) va pleca din București Nord la ora 19.20, cu oprire în punctul Otopeni Nord, la ora 19.49.

Punctul de oprire Otopeni Nord se află între stațiile Mogoșoaia și Balotești și este o construcție nouă, pe două niveluri - parter și etaj -, care asigură acces direct la cele două peroane, fiecare în lungime de 150 metri și cu lățime de 3 metri prin intermediul unui lift, scări rulante, dar și scări fixe.

"Noua construcție feroviară PO Otopeni Nord face parte din proiectul Dublarea liniei de cale ferată Mogoșoaia - Balotești (proiect finalizat și finanțat de la bugetul de stat, cu o valoare contractuală de 50,5 milioane lei)”, precizează CFR.

viewscnt
Afla mai multe despre
otopeni nord
trenuri