Chiar dacă mai multe mărci au anunțat că-și vor regândi strategiile de trecere la propulsia electrică, din cauza scăderii cererii de automobile cu baterii, Opel nu renunță la planurile sale și este pregătită ca, de anul viitor, să nu mai lanseze mașini cu combustie.
Șeful Opel, Florian Huettl, a declarat la un eveniment de lansare a modelului Frontera că viitoarele generații de modele pe care compania se pregătește să le lanseze vor avea doar versiuni cu baterii.

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Începând din acest an, toate modelele Opel au cel puțin o versiune electrice în gama de opțiuni, iar de anul viitor marca nu va mai lansa niciun model nou cu motorizare cu combustie, dar va continua să le vândă pe cele existente în anii care vin. Un nou prag istoric pentru Opel va fi anul 2028, când marca germană cumpărată de grupul Stellantis nu va mai avea în ofertă decât mașini complet electrice.
„Credem că cea mai bună cale pentru a merge în viitor este să te dedici complet acestuia. Vom fi complet electrici în 2028”, a declarat șeful Opel la prezentarea conceptului Experimental, care anticipa versiunea de serie Frontera.
Anul acesta, Opel a lansat două modele importante, Grandland, o nouă generație, și Frontera, înlocuitorul lui Crossland, ambele având atât motoare cu combustie, cât și motoare complet electrice. Odată cu cele, toată gama are și versiuni electrice pentru clienții care doresc astfel de mașini, în timp ce pentru cererea de motoare cu combustie sau hibridă încă vor mai fi produse timp de patru ani astfel de motoare.

Cea mai importantă lansare electrică pentru Opel ar putea fi viitorul model mai mic decât Corsa, care va folosi platforma Smart regăsită pe noul Citroen e-C3 și pe viitorul Fiat Panda, o mașină care va permite mărcii Opel să atragă clienți cu mai puțini bani, dar care vor să treacă la propulsia electrică. Acest model va costa sub 25.000 de euro și va concura cu noul Renault R5 precum și cu viitorul VW ID.2.
După mai mulți ani de scădere a vânzărilor, Opel a reușit în 2023 să-și majoreze livrările cu 15%, apropiindu-se de un nivel de 700.000 de mașini. Cele mai vândute modele au fost cele mai mici ale mărcii, SUV-ul Mokka și hatchback-ul Corsa.