Înmatriculările de autoturisme au scăut în Germania, în luna martie, fiind a doua lună pe minus, după ianuarie. Dacia nu pare să se lase influențată de piață și înregistrează în continuare creșteri, chiar dacă cu un ritm mai redus.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Dacia a reușit să înmatriculeze 6.487 de autoturisme în Germania, în luna martie, cu 3,5% mai multe decât în martie 2018, astfel că numărul total la care se ridică vânzările mărcii în această țară, în primele trei luni ale anului, este de 18.939 de unități, cu 11 procente mai multe decât anul trecut. Dacia a ajuns în acest moment la o cotă de piață de 2,2%, depășind Peugeot și apropiindu-se foarte mult de Toyota.
Piața de autoturisme din Germania s-a contractat ușor în martie, cu un rezultat ce este mai mic cu 0,5% față de cel de anul trecut, respectiv 345.523 autoturisme. Mărcile “vinovate” de scădere sunt Mercedes, Ford, BMW dar și Volkswagen, care rămâne liderul incontestabil al pieței, cu o cotă de 18,1%.
Cea mai mare creștere a fost realizată de Tesla, care a lansat Model 3 pe piața germană și care a reușit, în doar prima lună de lansare, să înmatriculeze 2.367 de unități, cu peste 450% mai multe decât anul trecut. Un avans substanțial au mai înregistrat Audi (+15,9%), Volvo (+39,4%) și Suzuki (11,6%).
La nivelul întregului trimestru, piața are, deocamdată, un discret avantaj față de anul trecut (+0,2%), datorită lunii februarie, care a avut un rezultat pozitiv, afectat însă de scăderile din ianuarie și martie. Volumul total înmatriculat în trimestrul 1, în Germania, a fost de 880.092 unități.