Poșta americană a început un proiect pilot de livrare a corespondenței cu camioane autonome

Poșta americană a început un proiect pilot de livrare a corespondenței cu camioane autonome
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 mai 2019

Poșta americană, USPC, a început marți un proiect pilot de două săptămâni de livrare a corespondenței cu camioane autonome ale startup-ului TuSimple, în trei state din sudul Statelor Unite, acesta fiind un nou pas în eforturile de a comercializa tehnologia vehiculelor autonome pentru transportul mărfurilor, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Startup-ul TuSimple din San Diego a anunțat că vehiculele sale autonome vor începe să transporte corespondență între unitățile poștale din Phoenix și Dallas, pentru a vedea cum tehnologia autonomă poate îmbunătăți timpii de livrare și costurile. Un șofer va sta totuși la volan pentru a interveni dacă va fi necesar, în timp ce un inginer va călători pe locul pasagerului, scrie News.ro.

CONFIRMARE VIDEO Autostrada Ploiești - Brașov va fi construită cu artizanul celui mai mare pod din lume CITEȘTE ȘI CONFIRMARE VIDEO Autostrada Ploiești - Brașov va fi construită cu artizanul celui mai mare pod din lume

Dacă testul va avea succes, ar fi o realizare pentru industria vehiculelor autonome și o posibilă soluție pentru deficitul de șoferi și constrângerile legislative întâmpinate de transportatorii de mărfuri.

Programul pilot implică cinci curse dus-întors, fiecare totalizând peste 2.100 de mile (3.380 kilometri) sau aproximativ 45 de ore de șofat. Nu este clar dacă livrarea corespondenței cu vehicule autonome va continua după încheierea perioadei de testare de două săptămâni.

”Colaborarea cu TuSimple este prima noastră inițiativă în transporturile cu vehicule autonome pe distanțe lungi. Efectuăm cercetări și teste în cadrul eforturilor noastre de a opera o viitoare clasă de vehicule care va încorpora tehnologie nouă”, a declarat purtătorul de cuvânt al poștei, Kim Frum.

TuSimple și USPS nu au dezvăluit costul programului, dar Frum a spus că nu au fost folosite fonduri impozabile și că agenția se bazează pe veniturile obținute din vânzarea de produse poștale și alte produse.

TuSimple a atras finanțare privată în valoare de 178 de milioane de dolari, inclusiv din partea producătorului de cipuri Nvidia și compania chineză de media online Sina.

Camioanele vor circula pe autostrăzi interstatale importante și vor traversa Arizona, New Mexico și Texas.

”Aceste curse lungi depășesc raza de acțiune a unui singur șofer, ceea ce înseamnă că pentru a le realiza în momentul de față este nevoie de mai mulți șoferi într-un vehicul”, a declarat directorul pentru produs al TuSimple, Chuck Price.

Obiectivul este de a elimina nevoia de șofer, eliberând transportatorii de mărfuri de constrângerile provocate de deficitul de șoferi.

The American Trucking Associations estimează un deficit de până la 174.500 de șoferi până în 2024, din cauza îmbătrânirii forței de muncă și a dificultăților de a atrage șoferi mai tineri.

O nouă lege referitoare la siguranță obligă șoferii de camioane să își înregistreze numărul de mile parcurse, ceea ce a constrâns și mai mult cât de repede și de eficient pot fi transportate mărfurile.

Colaborarea TuSimple cu USPS este o realizare pentru industria camioanelor autonome și survine după intrarea companiei suedeze Einride în domeniul transporturilor de mărfuri utilizând camioane electrice fără șoferi pe un drum public, anunțată săptămâna trecută.

Aceste progrese contrastează cu problemele întâmpinate de companii specializate în robotaxi-uri, cum sunt Cruise, divizie a General Motors, Uber Technologies și startup-ul Drive.ai, din cauza costurilor mari și a provocărilor tehnologice.

Price a spus că vehiculele autonome de transport al mărfurilor sunt avantajate față de vehiculele de pasageri datorită relativei ușurințe cu care pot fi folosite pe autostrăzi, comparativ cu centrele orașelor, ceea ce reduce complexitatea hărților și dificultățile de siguranță, care implică pietoni și bicicliști.

viewscnt
Afla mai multe despre
poșta americană
uspc
livrare
camioane autonome