Proprietarii a 143.000 de vehicule Volkswagen Atlas, rechemate în service, nu ar trebui să lase oamenii să stea pe scaunele pasagerilor din față

Proprietarii a 143.000 de vehicule Volkswagen Atlas, rechemate în service, nu ar trebui să lase oamenii să stea pe scaunele pasagerilor din față
Profit.ro
Profit.ro
scris 5 apr 2023

Proprietarii a 143.000 de vehicule Volkswagen Atlas rechemate în service nu ar trebui să lase oamenii să stea pe scaunele pasagerilor din față până când sistemele de detectare a ocupanților acestor vehicule nu sunt reparate, a declarat Administrația Națională pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA) din SUA, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Rechemarea acoperă vehiculele Atlas din modelul anilor 2018-2021 și modelul Atlas Cross Sport din 2020 și se referă la sistemele de detectare a ocupanților de pe scaunele pasagerului din față, care ar fi defecte, scrie News.ro

EXCLUSIV Încep tăierile: Vor fi înghețate din nou angajările la stat, cheltuielile ministerelor și agențiilor vor fi limitate lunar de Guvern CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Încep tăierile: Vor fi înghețate din nou angajările la stat, cheltuielile ministerelor și agențiilor vor fi limitate lunar de Guvern

Sistemul de detectare a pasagerului poate întâmpina o defecțiune a cablajului, care ar putea dezactiva airbagul pasagerului din față chiar și atunci când scaunul este ocupat.

Un airbag dezactivat nu se va declanșa în cazul unui accident, crescând riscul de rănire a pasagerului de pe scaunul din față, a spus NHTSA.

Volkswagen a declarat că în prezent dezvoltă o soluție, despre care se așteaptă să fie gata probabil la sfârșitul lui 2023.

VW a introdus la sfârșitul lui 2020 un nou cablu, pentru a rezolva potențialele probleme ale sistemului.

VW a spus că nu a avut cunoștință de niciun accident sau răni legate de rechemare.

Producătorii de automobile trebuie să aibă senzori care dezactivează airbagurile pasagerului din față, dacă simt prezența copiilor sau adulților de statură mică, pentru a preveni rănirea gravă sau uciderea acestora atunci când este declanșat un airbag, un eveniment care implică o anumită forță.

Producătorul german de automobile a început să investigheze problema în august 2019.

Într-o întâlnire din 2021, VW a spus că ”analiza datelor de pe teren indică faptul că defecțiunea este foarte sporadică, iar lampa de avertizare se aprinde imediat după defecțiune”, potrivit unui rezumat depus la NHTSA.

În februarie, agenția de siguranță auto a solicitat o întâlnire pentru a discuta performanța pe teren a Sistemului de protecție a pasagerilor vehiculelor Atlas, a spus VW.

Producătorul auto a avut o întâlnire cu NHTSA pe 23 martie, pentru a discuta decizia sa de retragere.

viewscnt
Afla mai multe despre
volkswagen atlas
pasageri