SEAT are o perioadă de glorie sub noul CEO: a depășit recordul de vânzări din 2000

SEAT are o perioadă de glorie sub noul CEO: a depășit recordul de vânzări din 2000
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 12 iul 2018

Constructorul spaniol de automobile SEAT și-a depășit din nou recordurile de vânzări, cu un volum de aproape 300.000 de mașini vândute în primele șase luni.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

SEAT are o perioadă de glorie sub CEO-ul Luca de Meo, cel care a preluat compania în urmă cu aproximativ doi ani și care acum reușește să o transforme dintr-un producător local într-un jucător global. Vânzările pentru primele șase luni din 2018 au ajuns la 289.000 de vehicule, cel mai bun rezultat din istoria companiei în intervalul ianuarie - iunie.

Cifrele sunt cu 17,6% mai mari decât anul trecut, când erau livrate numai 246.000 de vehicule, și sunt peste cele din 2000, de când datează vechiul record, când compania reușea să ajungă la 278.500 vehicule vândute.

A șasea lună din 2018 a adus 51.400 de automobile vândute, cu 13,7% mai multe ca anul trecut, fiind, de asemenea, cea mai bună lună iunie din istoria companiei.

„În primele șase luni ale anului am realizat o creștere dincolo de așteptările noastre inițiale. După o creștere de 15% în 2017, anul acesta depășim și aceste cifre mulțumită avansului dat de noul Arona. Suntem încrezători și pentru a doua jumătate a anului, când am planificat lansarea CUPRA Ateca și SEAT Tarraco, care va extinde gama și ne va permite să atingem noi clienți”, a declarat Wayne Griffits, britanicul ce ocupă de doi ani poziția de vice-președinte și șef al vânzărilor SEAT.

Dacia Duster rămâne fără cutie automată, ca urmare a noilor teste WLTP și a introducerii motoarelor Blue dCi CITEȘTE ȘI Dacia Duster rămâne fără cutie automată, ca urmare a noilor teste WLTP și a introducerii motoarelor Blue dCi

Cele mai profitabile piețe pentru marca spaniolă au fost cele din Spania, piața de origine, unde creșterea a fost 14,9%, cu 62.200 vehicule, Germania, a doua piață ca volum a mărcii, cu 57.200 unități, în creștere cu 17,7%, și Marea Britanie, cu 35.900 vehicule, +21,7%. Și celelalte două piețe majore din Europa, Franța și Italia, au înregistrat creșteri.

Cea mai importantă lansare din 2018, SUV-ul Tarraco, numit astfel după orașul spaniol Taragona (denumirea în limba latină), va avea loc pe 18 septembrie, chiar în orașul care i-a împrumutat numele. SUV-ul a fost dezvoltat pe aceeași platformă MQB pe care au fost construite Tiguan și Skoda Kodiaq, va avea 7 locuri, similar cu versiunea Allspace a modelului de la VW și va beneficia de o gamă de motoare similară.

viewscnt
Afla mai multe despre
seat
piata auto
tarraco
suv
vanzari seat