Tesla a lansat o nouă versiune a automobilului Model 3, la un preț de 45.000 de dolari

Tesla a lansat o nouă versiune a automobilului Model 3, la un preț de 45.000 de dolari
scris 19 oct 2018

Tesla a lansat joi o nouă versiune a automobilului Model 3, într-o perioadă în care facilitățile fiscale acordate de guvernul american pentru vehiculele companiei sunt pe cale să scadă.

Potrivit site-ului companiei, modelul cu tracțiune pe spate are o baterie medie, ccu o autonomie de 260 de mile, cu 50 de mile mai scăzută decât bateriile cu autonomie mare cu care sunt echipate versiunile mai scumpe ale automobilului Model 3, scrie News.ro.

Noua versiune are o perioadă de livrare de 6-10 săptămâni, cee ce face ca clienții care vor primi automobilul până la sfârșitul acestui an să beneficieze de o facilitate fiscală de 7.500 de dolari. La 1 ianuarie 2019, această facilitate fiscală acordată pentru automobilele Tesla va scădea la jumătate.

GRAFIC Vânzările de automobile din România au crescut și nu urmează tendința de scădere a înmatriculărilor, afectate de WLTP CITEȘTE ȘI GRAFIC Vânzările de automobile din România au crescut și nu urmează tendința de scădere a înmatriculărilor, afectate de WLTP

Deși Tesla a promis să lanseze și o versiune de bază a Model 3, cu un preț de 35.000 de dolari, deocamdată a produs doar versiunile mai scumpe, cu un preț care pornește de la 49.000 de dolari. Tesla a anunțat că nu va fabrica versiunea de bază a Model 3 în acest an.

Adăugarea unei versiuni cu un preț mediu al Model 3 pare să fie o modalitate strategică de a atrage compărătorii care așteptau o versiune cu un preț mai scăzut. Nu este clar câte din cele peste 400.000 de rezervări pentru Model 3 sunt pentru versiunile de bază.

Anterior, Tssla luase o decizie controversată, prin lansarea unei versiuni foarte scumpe a Model 3. Printre trăsături se numără o autonomie de 500 km, accelerație de 3,5 secunde de la 0 la 100 km/h și o viteză maximă de 255 km/h. Prețul acesteia este de 78.000 de dolari (66.000 euro), dar nu include opțiunile precum Autopilot și altele. Se pare că Tesla a avut totuși nevoie și de o echipare mai accesibilă, analiștii fiind de părere că fiecare 100 de euro adăugată la prețul Model 3 micșorează plaja de clienți cu 1 - 2 procente.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
tesla