Toyota a înregistrat un profit în creștere în ultimul trimestru, în special datorită SUV-urilor și creșterilor din Europa

Toyota a înregistrat un profit în creștere în ultimul trimestru, în special datorită SUV-urilor și creșterilor din Europa
scris 6 nov 2018

Toyota a anunțat rezultatele financiare pentru trimestrul al doilea din anul fiscal 2018 (iulie - septembrie), cu o creștere de 11% a profitului operațional și de 1,9% a vânzărilor.

Creșterile din Europa, unde vânzările de mașini hibrid au beneficiat de un avans important, au contribuit la rezultate foarte bune ale Toyota în ultimul trimestru. Profitul operațional a ajuns la 579 miliarde yeni (4,48 miliarde euro), cu 11% mai mare decât anul trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 2,3%, la 7.310 miliarde yeni (56 miliarde euro). Rezultatele pozitive au fost impulsionate de reducerile de costuri și de creșterea vânzărilor la SUV-uri și pick-upuri, inclusiv pe piața din Europa, potrivit lui Masayoshi Shirayanagi, Senior Managing Director Toyota. Cursurile de schimb au generat un câștig de 20 miliarde yeni (155 milioane de euro).

În Europa, vânzările au urcat cu 4,8%, la 240.000 de vehicule, în perioada iulie - septembrie, profitul operațional pentru activitățile din regiune fiind de 38,7 miliarde yeni (circa 300 milioane euro), aproape dublu față de anul trecut.

Deutsche Telekom va construi în Germania o rețea de stații de încărcare pentru vehiculele electrice CITEȘTE ȘI Deutsche Telekom va construi în Germania o rețea de stații de încărcare pentru vehiculele electrice

Pe întreg anul 2018, Toyota Motor a vândut 7,88 milioane de autovehicule, din care 7,1 milioane au fost ale mărcii Toyota, restul aparținând Daihatsu și Hino. Pe piața din Japonia, Toyota a vândut cea mai mare parte a producției, 6,16 milioane de vehicule, din care doar 3,1 milioane de vehicule au fost fabricate în Japonia, restul fiind produse în uzine din alte țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
toyota
piata auto
vanzari masini