Vânzările Ford în China au scăzut cu 11% în luna aprilie

Vânzările Ford în China au scăzut cu 11% în luna aprilie
scris 5 mai 2016

Vânzările Ford în China, cea mai mare piață auto din lume, au scăzut cu 11% în aprilie, la 82.324 de vehicule, cel mai semnificativ declin lunar din ultimele 12 luni, transmite Reuters.

Datele arată un start inegal al companiei americane în acest an, după ce livrările au înregistrat un avans de 5% în martie și un declin de 9% în februarie.

Ford intenționează să oprească până în iulie activitatea fabricii din Chongqing, unde sunt produse SUV-urile Ecosport și sedanurile Focus și Mondeo, pentru lucrări de mentenanță. Planul nu afectează obiectivul Ford de a produce în trimestrul doi aproximativ 345.000 de vehicule în regiunea Asia-Pacific, a anunțat, joi, compania americană.

În primele patru luni din acest an, Ford China a vândut 391.294 de vehicule, în creștere cu 7% comparativ cu perioada similară din 2015.

În China, Ford produce vehicule împreună cu Chongqing Changan Automobile Co Ltd și Jiangling Motors Corp Ltd.

Până acum, Ford are 10 fabrici în China, de când a intrat pe această piață, în 1995, peste 20.000 de angajați și a lansat 15 modele destinate pieței auto chineze.

Tribunalul a admis cererea DNA de arestare a în lipsă a lui Alexander Adamescu, fiul lui Dan Adamescu CITEȘTE ȘI Tribunalul a admis cererea DNA de arestare a în lipsă a lui Alexander Adamescu, fiul lui Dan Adamescu

În 2015, vânzările de autovehicule în China au înregistrat cel mai lent ritm de creștere din ultimii trei ani, de 4,7%, după un avans de 6,9% în 2014 și de 13,9% în 2013. Analiștii prognozează că vânzările de autovehicule ar urma să urce cu 6% în acest an, până la 26,04 milioane de unități.

În ultimii cinci ani, Ford și-a dublat cota de piață în China, până la 5%, conform datelor autorităților de la Beijing.

Pe piața din China, Ford se află pe locul cinci în topul principalilor producători auto străini după vânzări, în urma Volkswagen, General Motors, Nissan Motor și Hyundai. Obiectivul Ford este de a ajunge pe locul trei în topul principalilor producători auto străini din China până în 2020 și de a-și majora vânzările pe plan global cu 52%, de la 6,2 milioane, în 2013, la 9,4 milioane de vehicule pe an, până în 2020.

Ford, al doilea mare producător auto din SUA, este prezent și pe piața din România. 

Sursa: Agerpres

viewscnt
Afla mai multe despre
ford