VW cumpără 49% din Diconium

VW cumpără 49% din Diconium
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 26 nov 2018

Volkswagen Group investește într-o companie digitală, numită „Diconium”, pentru a „securiza know-how-ul și a-și întări capabilitățile business-ului digital”. Investiția presupune achiziția a 49% din companie.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Diconium (fost dmc) are sediul în Stuttgart, a fost lansat în urmă cu 23 de ani și este lider de piață în segmentul dezvoltării de modele business digital. Printre activitățile desfășurate se numără dezvoltarea strategică și designul experienței utilizatorului. Competențele de bază ale Diconium sunt dezvoltarea de platforme de vânzări pentru produse digitale și servicii, precum și sisteme IT în managementul clienților.

Compania are aproximativ 800 de angajați, în cadrul birourilor din Germaia, Portugalia, SUA și India.

Împreună, cele două companii, VW și Diconium, vor dezvolta modelele de business digital ale VW și servicii digitale cu valoare adăugată. În plus, diconium va deveni partener tehnologic principal pentru dezvoltarea de servicii digitale prin intermediul Volkswagen Automotive Cloud, care va deveni elementul principal al sistemului de servicii adăugate oferite în vehiculele conectate.

În prezent, brandul Volkswagen este lider de proiect în cadrul grupului VW, în privința dezvoltării Volkswagen Automotive Cloud, având deja inițiat un parteneriat cu Microsoft.

Mitsubishi, rechemare în service pentru modele din România CITEȘTE ȘI Mitsubishi, rechemare în service pentru modele din România

„La Volkswagen intenționăm să extindem business-ul de bază sustenabil și să oferim cleinților mai multe și mai multe servicii digitale cu valoare adăugată în și în jurul vehiculului”, spune Christoph Hartung, șeful Digital & New Business/Mobility Services, din cadrul VW. „Cu diconium am securizat suportul unui partener tehnologic puternic cu o experiență substanțială și o competență considerabilă în dezvoltarea soluțiilor de vânzări digitale”.

Printre serviciile pe care clienții VW le vor putea accesa prin platforma „We” vor fi multimedia streaming, plata automată a carburantului, încărcarea bateriei, parcare, upgrade online al funcțiilor mașinii.

Compania a fost fondată de Andreas Schwend și Daniel Rebhorn, care rămân implicați în managementul Diconium. 

viewscnt
Afla mai multe despre
vw
diconium
it
investitie vw
platforma digitala
vw cloud