Compania americană farmaceutică USP, activă deja și pe Europa Centrală și de Est, intră în România, cu 5 mărci de suplimente alimentare și dispozitive medicale.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
USP, fondată în SUA în 1992, are activitatea principală în Polonia, Ucraina, Bulgaria, Lituania și, de acum, în România. Compania deține, de asemenea, două unități de producție, în Polonia (pentru medicamente) și Suedia (suplimente alimentare).
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025În Polonia, compania se prezintă drept numărul 1 pe piața de Consumer Healthcare, cu vânzări de 280 milioane euro și un portofoliu de 29 de branduri, 3 dintre acestea (Ibuprom, Apap, Gripex) fiind în topul celor mai vândute 5 OTC-uri din țară.
„Lansarea USP România este cel mai mare proiect de extindere al companiei și plănuim să devenim în scurt timp un jucător redutabil. Strategia noastră este să aducem pe piața locală branduri de renume, care au câștigat deja aprecierea consumatorilor și a profesioniștilor din domeniul sănătății în Europa Centrală și de Est și care răspund unor nevoi încă insuficient acoperite pentru consumatorii din România”, a declarat Răzvan Constantinescu, Managing Director USP România (foto).