Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, a intrat în România, confirmând informațiile anunțate în iulie de Profit.ro.
Lansat în 1993, lanțul a ajuns astăzi la peste 2.500 de magazine în Țările de Jos, Belgia, Franța, Germania, Luxemburg, Austria, Polonia, Portugalia, Cehia, Italia, Spania, Slovacia, relevă datele analizate de Profit.ro.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Compania are venituri anuale de circa 9 miliarde euro și peste 80.000 angajați.
Pe această nișă mai operează retailerul german TEDi, branduit anterior T€Di pentru a ilustra mai clar conceptul cu care a fost lansat, și anume acela de a oferi la vânzare un număr mare de produse nealimentare la prețul de doar 1 euro, a cărui intrare în România a fost anunțțată în premieră de Profit.ro, și grupul polonez Pepco.