Compania de stat Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România și al doilea cel mai mare furnizor de profil de pe piața concurențială, cu cea mai avantajoasă ofertă pentru consumatori casnici în contextul eliminării de la 1 iulie a plafonării prețurilor finale la energie, transmite că preluarea de noi clienți se desfășoară fără limitări.
″În contextul îngrijorărilor apărute recent în spațiul public, Hidroelectrica dorește să ofere asigurări că nu există un număr limită de clienți pe care compania îi poate prelua în această perioadă. Compania are capacitatea operațională și logistică necesară pentru a gestiona eficient toate solicitările de încheiere a contractelor de furnizare a energiei electrice, indiferent de volumul cererilor″, arată Hidroelectrica.

Anterior a fost relatat că oficialii companiei speră să nu mai migreze spre ei mulți consumatori, odată cu liberalizarea pieței -- VEZI AICI
La 31 martie 2025, Hidroelectrica avea în portofoliul de furnizare un număr total de aproape 631.000 de locuri de consum, din care peste 601.000 aparținând clienților casnici și 29.545 clienților noncasnici.
În România există în total peste 8,7 milioane de locuri de consum ale clienților casnici și aproape 300.000 deținute de clienți noncasnici.

Pentru a facilita procesul de contractare și pentru a evita timpii de așteptare de la punctele fizice de Relații cu Clienții, compania recomandă cu prioritate utilizarea portalului online dedicat.
″Platforma digitală oferă o soluție simplă, rapidă și la îndemâna tuturor celor care doresc să devină clienți Hidroelectrica″, afirmă furnizorul.

Acesta precizează că, din cauza numărului mare de accesări ale portalului de contractare, este posibil ca procesarea documentelor încărcate să dureze puțin mai mult decât de obicei.
″Vă asigurăm că echipa noastră lucrează constant pentru a gestiona cât mai eficient toate solicitările. Vă rugăm să nu întrerupeți procesul de contractare, chiar dacă timpii de răspuns sunt ușor prelungiți. Contăm pe înțelegerea și răbdarea dumneavoastră în această perioadă. După finalizarea contractării, veți primi un e-mail de confirmare care va conține documentele semnate, în termen de 24 – 48 de ore″, spune Hidroelectrica.