ASF și-a deschis un call-center care oferă informații gratuite românilor despre asigurări, burse sau pensii private

ASF și-a deschis un call-center care oferă informații gratuite românilor despre asigurări, burse sau pensii private
scris 15 iul 2016

Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a deschis un call-center nou, care oferă celor interesați, în mod gratuit, informații despre domeniile reglementate de autoritate - asigurări, pensii private și piață de capital, în principal.

ASF nu a precizat care este valoarea investiției în noul call-center, scrie News.ro.

"Acest sistem va optimiza timpul de așteptare al consumatorului, va prioritiza apelul în funcție de zona de interes și va oferi un acces facil la informații", susține autoritatea, într-un comunicat.

Persoanele care apelează numărul de telefon gratuit al call-centerului vor fi dirijate, printr-un sistem de taste, către domeniul scare corespunde solicitării: asigurări, pensii, piața de capital, alte informații sau abuz de piață. Străini au acces la infiormații în limba engleză.

Noul call-center permite redirecționarea persoanei care sună către celelalte linii libere, la atingerea numărului maxim de apeluri aferente unei linii.

viewscnt
Afla mai multe despre
ast
call center