Banca Transilvania este liderul pieței de carduri, cu 3 milioane de carduri emise. În fiecare secundă, cardurile BT sunt folosite pentru 5 tranzacții

Banca Transilvania este liderul pieței de carduri, cu 3 milioane de carduri emise. În fiecare secundă, cardurile BT sunt folosite pentru 5 tranzacții
scris 12 oct 2017

Banca Transilvania (BT) este cel mai mare emitent de carduri din România, cu 3 milioane de carduri în portofoliu. Totodată, cu 20% din piață, BT este lider și în ceea ce privește volumele tranzacționate cu cardul, potrivit informațiilor furnizate de companie.

"La BT, povestea cardurilor a început în anul 2000, când am lansat primul card, cu ajutorul unei echipe formate din 7 persoane", a afirmat Gabriela Nistor, director general adjunct retail banking la Banca Transilvania și președinte al Comitetului Executiv Visa Romanian Member Forum.

BT în domeniul cardurilor

  • În 2013, BT avea 2 milioane de carduri emise, iar în 2007, 1 milion;
  • +23% volume de tranzacții cu cardurile BT, în perioada iunie 2017/iunie 2016;
  • ≈20% dintre tranzacții sunt contactless, ceea ce înseamnă o creștere de peste 450%, în iunie 2017, față de iunie 2016;
  • Oferta BT: aproape 20 de tipuri de carduri;
  • Rețeaua BT: 40.000 de POS-uri, 1.200 de bancomate și aproape 160 de bancomate multifuncționale BT Express Plus.
Banca Transilvania, profit net semestrial de jumătate de miliard de lei, cu 8% mai mare decât în S1 2016 CITEȘTE ȘI Banca Transilvania, profit net semestrial de jumătate de miliard de lei, cu 8% mai mare decât în S1 2016

Premiere pe piața mijloacelor alternative de plată la care a contribuit și BT

  • BT Visa Platinum, cel mai elitist card la momentul lansării (2006);
  • BT Mastercard Forte, card dedicat în exclusivitate medicilor (2007);
  • Posibilitatea de a transfera bani prin bancomat, serviciu lansat împreună cu Western Union, în premieră mondială (2010);
  • Primirea PIN-ului cardului prin SMS (2014);
  • Posibilitatea de a primi bani prin bancomat de către persoanele care au carduri Mastercard și Maestro emise în România; proiectul a fost realizat împreună cu Western Union și Mastercard (2015);
  • Brățara contactless BT (2016) și ceasul contactless BT (2017), primele alternative de plată de tip wearables din România;
  • Robotul Livia, alternativă modernă de comunicare cu clienții BT prin intermediul Facebook și Skype (2017).

BT este a doua bancă din România după active, iar în prezent negociază cumpărarea Bancpost, o altă bancă locală importantă.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
banca transilvania
bt
card
tranzactii