BCR numește un nou director pentru reclamații și sugestii ale clienților

BCR numește un nou director pentru reclamații și sugestii ale clienților

Mădălina Cazacu, director Direcția reclamații și sugestii, BCR

Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 5 oct 2015

Banca Comercială Română o numește pe Mădălina Cazacu șef peste Direcția experiența clientului, după ce Dan Dumitru Popescu a plecat din bancă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

BCR numește un nou director în Direcția experiența clientului, la puțin peste un an după înființarea acestei divizii menite să se ocupe cu reclamațiile și sugestiile venite de la clienți.

Mădălina Cazacu îl înlocuiește pe Dan Dumitru Popescu, care a plecat în luna august într-o altă companie.

“Trebuie să învățăm din greșelile trecutului, atât noi ca instituții financiare cât și clienții, în calitate de consumatori de servicii financiare”, spune Cazacu.

BCR a înființat Direcția experiența clientului în iulie 2014, sub fostul director general, Tomas Spurny, pentru a gestiona reclamațiile venite de la clienți, după ce imaginea băncii a fost afectată de un val de procese cu clienții persoane fizice care vizează creditele acordate înainte de 2010. Totodată, BCR a fost chemată în judecată de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, care cere Tribunalului București eliminarea mai multor clauze din contractele de credit încheiate cu persoanele fizice.

Banca a lansat recent o ofertă pentru clienți, prin care propune scăderea dobânzilor la credite în schimbul pretențiilor litigioase.

“În mod particular, ambiția mea este aceea de a demonstra că orice provocare are o soluție comercială, nu litigioasă, iar interesul comun al băncii și clienților săi este o relație pe termen lung ancorată în încredere și beneficii reciproce”, adaugă noul director.

Cazacu lucrează în cadrul BCR din anul 2009, iar până în prezent a ocupat funcția de Supervizor și ulterior Șef Serviciu, fiind responsabilă de soluționarea reclamațiilor clienților. Mădălina Cazacu are o experiență de peste 18 ani în domeniul relațiilor cu clienții, fiind responsabilă de-a lungul timpului, de consilierea clienților și soluționarea reclamațiilor, atât în domeniul bancar, cât și în zona de telecomunicații, se arată într-un comunicat al BCR.

Directorul direcției răspunde direct președintelui băncii, funcție ocupată de Sergiu Manea de la 1 octombrie.

viewscnt
Afla mai multe despre
bcr
banca comerciala romana
reclamatii bcr
madalina cazacu
dan dumitru popescu