BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienți în 2021

BRD a amânat ratele pentru 2.400 de clienți în 2021
Mihai Baniţă
Mihai Baniţă
scris 19 mar 2021

BRD Groupe Société Générale a amânat ratele a aproximativ 2.400 de clienți persoane fizice în acest an, cele mai multe cereri fiind depuse de clienții care au beneficiat de moratoriu și anul trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Numărul solicitărilor primite în această perioadă a fost de aproximativ 4.300. Dintre cererile aprobate, doar 9% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni. Aproximativ 80% dintre clienții cu solicitări aprobate în anul 2021 au recurs la soluția amânării și în anul 2020.

”Scăderea pronunțată a numărului solicitărilor de amânare, pe care am constatat-o în acest an, reprezintă un semnal pozitiv atât pentru bancă, cât și pentru economie în general. Ea arată că, în mare măsură, demersul de amânare organizată a plății ratelor a fost eficient, dar și că mai există anumite sectoare ale economiei care încă nu și-au revenit. În măsura în care vor avea nevoie, acestor clienți le vom propune, după expirarea perioadelor de moratoriu, soluții personalizate care să le permită să revină la un serviciu normal al datoriei”, a declarat Radu Topliceanu, Director General adjunct al BRD, coordonatorul activităților de retail banking. 

Enel raportează creșterea cu 50% a profitului operațional în România. Ce spune șeful grupului italian despre banii UE de redresare post-COVID CITEȘTE ȘI Enel raportează creșterea cu 50% a profitului operațional în România. Ce spune șeful grupului italian despre banii UE de redresare post-COVID

În anul 2020, BRD a amânat ratele a aproximativ 41.000 de clienți persoane fizice, atât prin intermediul OUG 37/2020, cât și în cadrul soluției proprii de amânare. Numărul creditelor amânate la plată a fost de aproximativ 46.000, având în vedere că unii clienți au solicitat amânarea mai multor credite. Aproximativ 62% dintre solicitările de amânare aprobate anul trecut au fost pentru 3 luni, 8% - pentru 6 luni, iar 17% s-au orientat către perioada maximă, de 9 luni de amânare.

Potrivit legislației pentru acest an, clienții pot beneficia de suspendarea ratelor pentru o perioadă totală de 9 luni, care include și eventualele rate amânate în 2020.

BRD este a treia bancă din România după dimensiune, cu active de 61,6 miliarde de lei. Grupul BRD a raportat o scădere a profitului net cu peste o treime anul trecut la 963 de milioane de lei, ca urmare a creșterii provizioanelor de risc pe fondul efectelor pandemiei COVID-19.

viewscnt
Afla mai multe despre
brd
amnare rate brd