UniCredit a renunțat să-și mai facă reclamă pe Facebook - CEO

UniCredit a încetat să se promoveze pe Facebook și nu va mai folosi serviciile de marketing și publicitate furnizate de platforma socială până când compania nu își va îmbunătăți standardele etice, a anunțat directorul general al grupului italian, Jean Pierre Mustier.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
UniCredit a renunțat să-și mai facă reclamă pe Facebook  - CEO

UniCredit a încetat să se promoveze pe Facebook și nu va mai folosi serviciile de marketing și publicitate furnizate de platforma socială până când compania nu își va îmbunătăți standardele etice, a anunțat directorul general al grupului italian, Jean Pierre Mustier.

“Facebook nu acționează într-un mod etic…Nu vom mai folosi (platforma) până când nu va avea un comportament etic”, a spus Mustier, la o conferință cu analiștii după anunțarea rezultatelor financiare la șase luni.

UniCredit a luat această decizie la finele lunii martie, a precizat Mustier, citat de Reuters.

Efectele deciziei de politică monetară a BNR: Scad dobânzile, crește cursul CITEȘTE ȘI Efectele deciziei de politică monetară a BNR: Scad dobânzile, crește cursul

Întrebat dacă decizia are legătură cu scandalul Cambridge Analytica, șeful UniCredit a răspuns pozitiv.

În primăvară, Facebook s-a aflat în centrul unui scandal global, după ce în presă au apărut informații potrivit cărora firma de consultanță politică Cambridge Analytica, care l-a sprijinit pe Donald Trump în campania electorală, a obținut abuziv datele a 50 de milioane de utilizatori ai rețelei sociale. Numărul utilizatorilor afectați a fost estimat ulterior la circa 87 de milioane.

UniCredit nu este prima bancă europeană care a încetat să se promoveze pe Facebook în urma scandalului.

În martie, banca germană Commerzbank a anunțat că și-a suspendat reclamele de pe Facebook pe o perioadă nedeterminată.

UniCredit a raportat un profit net ajustat de 2,13 miliarde de euro în prima jumătate a anului, în urcare cu 4,7% față de aceeași perioadă din 2017. În România, grupul a obținut un profit consolidat de 60 milioane de euro, cu 27% mai mare comparativ cu un rezultat de 47 milioane de euro înregistrat după primele șase luni ale anului trecut, în principal pe fondul creșterii veniturilor din dobânzi.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0897 -0.00020.00 %
1 USD4.3711 +0.0047+0.11 %
1 GBP5.8278 +0.0078+0.13 %
1 CHF5.4198 -0.0144-0.26 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Cotidianul.ro
Playtech.ro
Cele mai citite