ING anunță că de anul viitor va putea interoga online modificările cărților de identitate în baza de date a D.G.E.P. și actualiza datele fără asistența clienților

ING anunță că de anul viitor va putea interoga online modificările cărților de identitate în baza de date a D.G.E.P. și actualiza datele fără asistența clienților
Profit.ro
Profit.ro
scris 8 nov 2023

Urmând feedbackul furnizat de clienți, ING aduce una dintre cele mai așteptate automatizări, estimată pentru a doua jumătate a anului viitor: cea privind actualizarea datelor, potrivit unui anunț al instituției de credit.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Astfel, banca va putea interoga online modificările cărților de identitate ale clienților, disponibile în baza de date a D.G.E.P., și va putea astfel să opereze actualizarea acestor date, fără asistența clienților, arată Hotnews.ro.

DOCUMENT Câți români nu vor mai contribui la Pilonul II, după exceptarea IT-știlor. Radu Crăciun: La pensie vor avea de suferit CITEȘTE ȘI DOCUMENT Câți români nu vor mai contribui la Pilonul II, după exceptarea IT-știlor. Radu Crăciun: La pensie vor avea de suferit

Această conlucrare susține efortul Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor pentru automatizarea și creșterea nivelului de comunicare între sistemele informatice administrate de către D.G.E.P. din cadrul M.A.I. și cele administrate de alte instituții, atât publice, cât și private, concomitent cu creșterea nivelului de digitalizare a serviciilor furnizate către cetățeni, în scopul simplificării și debirocratizării activităților.

Începând din această săptămană, ING devine prima bancă din România care preia în mod automat datele din buletin ale clienților noi cu cetățenie română, direct din Registrul Național de Evidență a Persoanelor (R.N.E.P.), în momentul deschiderii unui cont în unitățile băncii.

În acest fel, procesul de cunoaștere a clientelei devine mai simplu și mai rapid, în condiții depline de siguranță, iar calitatea datelor este garantată. În plus, procesul devine mai sustenabil, nefiind nevoie să se mai păstreze copia buletinului pe hârtie.

WhatsApp nu renunță la ideea afișării reclamelor CITEȘTE ȘI WhatsApp nu renunță la ideea afișării reclamelor

În cursul anului următor, validarea automată a datelor va fi aplicabilă și la deschiderea de conturi ING online, prin aplicația ING Home’Bank. „Suntem încântați că prin această colaborare reușim să fim din nou deschizători de drumuri în România și să facem încă un pas important în direcția automatizării etapelor cheie ale contractării serviciilor noastre bancare. Digitalizarea serviciilor bancare se poate face însă doar până la un punct, fără colaborarea autorităților și a instituțiilor statului. De aceea, acest parteneriat cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor este foarte important ” – Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement, ING.

Secțiune realizată în parteneriat cu ING

Să ai un business de succes înseamnă, printre altele, să-ți alegi un partener de drum care te înțelege și te însoțește cu soluții potrivite pentru fiecare etapă de dezvoltare.

ING îți susține afacerea cu soluții variate: de la informații despre cum accesezi fonduri europene, la consultanță de business și produse bancare. Asta înseamnă banking și mai și de la ING.

viewscnt
Afla mai multe despre
ing
interogare online