ING Bank România lansează serviciul de plată cu telefonul mobil, accesibil, deocamdată, doar aparatelor cu Android

ING Bank România lansează serviciul de plată cu telefonul mobil, accesibil, deocamdată, doar aparatelor cu Android
scris 23 iul 2018

ING Bank România a lansat serviciul de plată cu telefonul mobil ING Pay pentru clienții persoane fizice, serviciul fiind momentan disponibil numai clienților care folosesc un telefon cu sistem de operare Android, versiunea 4.4 sau superioră, urmând să fie anunțată și o soluție pentru utilizatorii de sistem iOS.

La activarea ING Pay, se emite instant și gratuit un card virtual, atașat la oricare dintre conturile curente în lei deschise la ING. Clientul poate configura care este contul pe care activează plata cu telefonul. Clienții pot activa ING Pay pe două telefoane înregistrate ca dispozitive de încredere.

Plata efectivă cu telefonul presupune doar apropierea telefonului de POS, cu ecranul activat și comunicarea NFC activată. ING Pay poate fi folosit la orice POS care acceptă plata contactless din țară sau din străinătate. Dacă valoarea tranzacției depășește suma limită setată din Home’Bank, utilizatorul va introduce codul pin setat pentru acest card direct în POS. În plus, clienții pot seta din ING Home’Bank limitele de tranzacționare pentru plățile cu telefonul.

România - printre țările cu cel mai redus nivel al datoriei guvernamentale din UE CITEȘTE ȘI România - printre țările cu cel mai redus nivel al datoriei guvernamentale din UE

La fiecare plată cu ING Pay, clienții primesc o notificare direct pe telefon, pentru a avea controlul tranzacțiilor și sumelor aprobate, dar și situația soldului. De aceea, o dată cu această lansare, serviciul de alerte push devine gratuit pentru toți clienții ING. Serviciul ING Pay nu implică niciun comision și nicio taxă de utilizare.

ING Pay poate fi folosit chiar dacă telefonul nu este conectat la internet, pentru maximum 10 tranzacții într-un interval de 15 zile. Apoi, va fi nevoie de o conectare la internet pentru o validare de securitate.

În prezent, 625.000 de clienți folosesc activ platforma ING Home’Bank, iar 70% dintre aceștia - 427.000 clienți - o accesează de pe telefonul mobil, logându-se în medie de 15 ori pe lună. Frecvența logărilor este la jumatate pentru utilizatorii aplicației de pe desktop. La nivelul tranzacțiilor numărul este similar între cele două canale, cu o medie de 5 tranzacții pe lună de pe telefon și 4 tranzacții de pe desktop. ING Bank România are în prezent întreg portofoliul de carduri de tip contactless și raportează 700.000 de clienți care fac în medie 16 tranzacții pe lună la POS-urile comercianților.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
ing
plata telefon