Deși a raportat pentru anul trecut afaceri în creștere, furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry nu și-a ameliorat profitabilitatea.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în 2023 vânzări nete de 118,15 milioane lei, în urcare cu 8,29% față de cele de 109,10 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au urcat cu 6,47%, la 80,83 milioane lei, de la 75,92 milioane lei, astfel încât marja brută s-a ameliorat cu 12,48%, la 37,32 milioane lei, de la 33,18 milioane lei.
Totuși, la nivelul rezultatului global, compania raportează un avans marginal, de 0,15%, la 6,51 milioane lei, de la 6,50 milioane lei în 2022, c are a fost distribuit aproape integral către acționari sub formă de dividende. La 9 luni, câștigul net era de 4,61 milioane lei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Alumil avea, la 31 decembrie 2023, active totale de 75,22 milioane lei, cu 1,61% în creștere față de cele de 74,03 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile curente s-au majorat cu 22,13%, la 13,19 milioane lei, de la 10,80 milioane lei și datoriile pe termen lung au scăzut cu 26,26%, la 4,10 milioane lei, de la 5,56 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 2,2600 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 70,62 milioane lei (14,20 milioane euro).