Pe fondul unor în afaceri în ușoară scădere, furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry a suferit și la nivelul profitabilității.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în 2024 vânzări nete de 113,02 milioane lei, în declin cu 4,34% față de cele de 118,15 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au coborât cu 6,70%, la 75,41 milioane lei, de la 80,83 milioane lei, astfel încât marja brută a avansat cu 0,78%, la 37,61 milioane lei, de la 37,32 milioane lei.
La nivelul rezultatului global, compania raportează un recul de 18,28%, la 5,32 milioane lei, de la 6,51 milioane lei în 2023. La 9 luni, câștigul net era de 4,70 milioane lei.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

Alumil avea, la 31 decembrie 2024, active totale de 98,83 milioane lei, cu 31,39% în creștere față de cele de 75,22 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile curente s-au majorat cu 41,09%, la 18,61 milioane lei, de la 13,19 milioane lei și datoriile pe termen lung au urcat cu 124,88%, la 9,22 milioane lei, de la 4,10 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 2,7100 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 84,69 milioane lei (17,00 milioane euro).