Volumul plăților procesate de PayPoint în România a crescut cu 44% în primul trimestru fiscal, mult peste avansul la nivel de grup

Volumul plăților procesate de PayPoint în România a crescut cu 44% în primul trimestru fiscal, mult peste avansul la nivel de grup
scris 27 iul 2018

Operatorul britanic de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail PayPoint a procesat 27,8 milioane de tranzacții pe piața românescă în primul trimestru al anului fiscal, încheiat la 30 iunie, în urcare cu aproximativ 44% față de perioada similară a anului trecut.

Creșterea a fost net superioară celei înregistrate la nivel de grup, de 3,6%, și a contribuit, alături de integrarea operațiunilor Payzone în rețeaua locală, la majorarea puternică a veniturilor din România.

Astfel, veniturile nete ale PayPoint în România au crescut cu 37,1% (+ 37,5% la un curs de schimb constant) în intervalul aprilie-iunie raportat la aceeași perioadă din 2017. Din punct de vedere organic, excluzând efectele achiziției Payzone, afacerile britanicilor pe piața locală au crescut cu 7%.

Statul a împrumutat 109 milioane euro de pe piață internă. Băncile și investitorii au depus oferte de aproape 200 de milioane de euro CITEȘTE ȘI Statul a împrumutat 109 milioane euro de pe piață internă. Băncile și investitorii au depus oferte de aproape 200 de milioane de euro

În mai, compania și-a anunțat intrarea pe segmentul plăților pentru cheltuielile de întreținere, printr-un parteneriat cu XiSoft, dezvoltatorul platformei de administrare de imobile de locuințe BlocManagerNET.

Pe lângă plata întreținerii, prin intermediul terminalelor PayPoint mai pot fi plătite și alte facturi de utilități (gaz, apă, electricitate etc), contravaloarea rovinietei, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet și cablu sau ratele, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice și se pot efectua transferuri de bani interne și internaționale.

Rețeaua de terminale din România a scăzut cu aproximativ 700 de unități în trimestrul încheiat la 30 iunie, la 19.802 terminale, de la 20.514 terminale la sfârșitul lunii martie. În Marea Britanie și Irlanda, celelalte două piețe pe care activează în prezent grupul, rețeaua de terminale număra 29.043 de unități la finele lunii trecute, cu 71 mai puține comparativ cu luna martie.

Per total, PayPoint a raportat venituri de 27,7 milioane de lire sterline (31,2 milioane euro) pe cele trei piețe în perioada aprilie-iunie, în scădere cu 2,5% de la 28,4 milioane de lire în urmă cu un an. 

Volumul tranzacțiilor procesate a crescut cu 3,6%, de la 150,3 milioane la 155,6 milioane, creșterea robustă din România fiind parțial anulată de reducerea numărului de tranzacții din Marea Britanie.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
paypoint
rezultate
plati
venituri
retea terminale
payzone