Grupul britanic Kingfisher a finalizat rebranduirea celor 15 magazine preluate de la Bricostore

Grupul britanic Kingfisher a finalizat rebranduirea celor 15 magazine preluate de la Bricostore
Cristina Cuncea
Cristina Cuncea
scris 3 sep 2015

Grupul britanic Kingfisher, care a cumpărat în 2013 rețeaua locală de magazine Bricostore, a finalizat procesul de rebranduire și transformare a tuturor celor 15 magazine sub sigla Brico Depot, odată cu deschiderea programată vineri a unității din Băneasa.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Brico Depot Băneasa, ultimul magazin rebranduit are o suprafață de 7.500 metri pătrați, procesul de reamenajare fiind finalizat în doar 11 săptămâni.

 „Ne bucurăm că am încheiat procesul de transfomare a tuturor unităților, la mai puțin de doi ani de prezență pe piața din România și suntem mândri că am reușit să implementăm cu succes conceptul Brico Depot și în magazinul din Băneasa. A fost un proces dificil (…)”, a declarat într-un comunicat Patrick Papot, director general delegat Brico Depot Romania.

Magazinele Brico Depot în România sunt localizate în București (Băneasa, Pantelimon, Orhideea, Militari), în Pitești, Arad, Oradea, Brașov, Ploiești, Brăila, Călărași, Constanța, Drobeta și Focșani.

Grupul britanic a plătit 75 milioane de euro pe magazinele Bricostore și a anunțat la preluare că ar putea ajunge la o rețea 50 de depozite în România.

Brico Depot a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 114 de magazine în Franța, 28 în Spania, 15 în România și 2 în Portugalia. Brico Depôt vizează în primul rând pasionații « do it yourself » și constructorii profesioniști.

Kingfisher este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1.134 de magazine în nouă țări din Europa și Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Depot și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koctas, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koc.

Potrivit companiei  poloneze de cercetare PMR, piața locală de bricolaj (retail, fără distribuție) a totalizat anul trecut 9,7 miliarde de lei (2,2 miliarde de euro), în creștere cu 2,9%, iar pentru acest an estimează un avans de 6,2%.

Kingfisher concurează pe piața românească cu retaileri precum Praktiker, Dedeman, Hornbach, Mr. Bricolage, Ambient și Leroy Merlin.

Piața românească a retailului de bricolaj a traversat în ultimii ani o perioadă dificilă, marcată de retrageri și consolidare.

Retailerul român Ambient este pe cale să intre în insolvență, retailerul german Obi a închis toate cele șapte magazine de pe piața românescă, unde a înregistrat pierderi în fiecare dintre ultimii ani începând cu 2008, când a deschis primul magazin.

În același timp, Leroy Merlin a preluat cele 15 magazine bauMax, iar grupul german Praktiker a vândut omului de afaceri turc Omer Susli operațiunile din România.

viewscnt
Afla mai multe despre
kingfisher
bricostore
rebranduire
baneasa