2Performant înregistrează o creștere de 76% a numărului de vânzări intermediate în al doilea trimestru din 2023

2Performant înregistrează o creștere de 76% a numărului de vânzări intermediate în al doilea trimestru din 2023

Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant

Profit.ro
Profit.ro
scris 4 iul 2023

2Performant, companie de tehnologie și liderul pieței de marketing afiliat din România, a intermediat 690.000 de vânzări în al doilea trimestru din 2023, o creștere cu 76% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Aceste vânzări au avut o valoare totală de 31,4 milioane de euro (excluzând TVA), o majorare cu 45% față de T2 2022, care au generat afiliaților comisioane în valoare de 1,9 milioane de euro, +41%.

„Valoarea tranzacțiilor intermediate de 2Performant a crescut în fiecare an - dacă anul trecut am depășit pentru prima dată pragul de 100 de milioane de euro plus TVA, în acest an ne vom apropia sau chiar vom depăși 150 de milioane de euro în valoarea vânzărilor generate”, a declarat Dorin Boerescu, Președinte al Consiliului de Administrație și CEO al 2Performant.

Consiliul Concurenței acuză trei companii de trucarea unei licitații organizate de Ministerul de Interne UPDATE Tema Energy contestă în instanță CITEȘTE ȘI Consiliul Concurenței acuză trei companii de trucarea unei licitații organizate de Ministerul de Interne UPDATE Tema Energy contestă în instanță

În al doilea trimestru din 2023, utilizatorii platformei au trimis 25,4 milioane de click-uri către magazinele din 2Performant, o creștere de 36% față de perioada similară a anului trecut. Câștigul mediu al afiliaților per 100 de click-uri s-a ridicat la 7,48 euro, o creștere de 3%, în timp ce rata de conversie a înregistrat un avans de 0,6pp în comparație cu T2 2022, ajungând la 2,7%.

De asemenea, randamentul bugetelor de marketing afiliat pentru fiecare euro investit a fost de 16,5, o majorare cu 4%. Valoarea medie a vânzării prin intermediul platformei a fost de 45,5 euro (excluzând TVA), o scădere de 17% față de al doilea trimestru din 2022, în contextul inflației ridicate, care a influențat obiceiurile de consum ale cumpărătorilor, precum și al creșterii ponderii produselor farmaceutice din totalul vânzărilor, ale căror valoare medie este mai scăzută.

Principalele categorii de produse vândute în al doilea trimestru din 2023 au fost: Farmaceutice, Modă, Cărți, Beauty, Electronice IT&C, Jucării și Produse pentru copii, Casă & Grădină, Produse pentru animale de companie, Sănătate & Îngrijire Personală și Sporturi & Outdoors. 

2Performant Network SA este listată din 2020 pe piața AeRO a Bursei de Valori București, sub simbolul 2P - fiind prima companie publică de tehnologie din România.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
2performant
vanzari