Compania IT americană HP subliniază utilizarea tot mai frecventă a testelor false de verificare CAPTCHA în cadrul campaniilor de hacking, potrivit unui raport.
NTT DATA Romania, alături de Inspectoratul Școlar Județean Brașov și Inspectoratul de Poliție Județean Brașov anunță semnarea unui protocol pentru promovarea programului ”Jungla Digitală” în școlile din județ. Copiii vor învăța despre cum să se ferească de pericolele din mediul online, prin modulele de curs dezvoltate de experții în securitate ai NTT DATA Romania.
Furnizorul global de servicii IT Sigma Software Group a deschis un hub de inginerie în România. Această mișcare se aliniază cu strategia de creștere globală a companiei, consolidându-și acoperirea în Europa.
Foxconn, cel mai mare producător de electronice la comandă din lume, a raportat cele mai mari venituri din istoria companiei pentru primul trimestru, impulsionate de cererea puternică pentru produse bazate pe inteligență artificială. Totodată, compania a avertizat că va trebui să monitorizeze îndeaproape situația geopolitică globală, transmite Reuters.
iPhone-urile se pot scumpi cu până la 43% în Statele Unite.
O investigație internă făcută de autoritățile de Casa Albă, după scandalul Signalgate, arată cu degetul către iPhone-ului consilierului pentru securitate națională Mike Waltz.
În vreme ce unii analiști dau ca aproape sigură scumpirea iPhone-urilor din cauza taxelor la import anunțate săptămâna trecută de Donald Trump, Apple are la dispoziție mai multe instrumente pe care le poate folosi pentru a reduce sau chiar evita impactul.
Microsoft a realizat o demonstrație a unui nou model lingvistic, cu ajutorul căruia a recreat jocul Quake II.
Donald Trump a afirmat că China a făcut să eșueze un proiect de acord cu Statele Unite privind vânzarea rețelei de socializare TikTok din cauza noilor taxe vamale impuse de Washington, scrie AFP.
Mesajele vocale reprezintă un mijloc puternic de comunicare care adaugă o notă personală și autentică interacțiunilor pe WhatsApp. Acestea pot umaniza brandul, creând o conexiune emoțională și apropiată cu publicul. Articolul de față analizează modul în care mesajele vocale pot fi folosite pentru a transmite empatie, profesionalism și autenticitate.