Apple a obținut o victorie importantă într-un litigiu cu guvernul Marii Britanii, care a încercat să mențină secrete detaliile unui apel depus de companie împotriva unei cereri de a crea ”o portiță de acces” către datele utilizatorilor de iPhone, transmite CNBC.
Este 7 aprilie și, după luni de anticipare, teste beta și întârzieri în confirmarea unei date de lansare, Samsung lansează în sfârșit actualizarea stabilă One UI 7 pentru flagship-urile sale mai vechi, relatează Phone Arena.
Situație ciudată pe Tiktok. Un simplu videoclip, cu un ecran negru, a adunat mai mult de 3,6 miliarde de vizualizări în doi ani.
AI Mode, noua secțiune de inteligență artificială din cadrul motorului de căutare Google, dobândește capacități multimodale care fac posibile noi funcționalități.
Multe site-uri web și-au văzut traficul organic scăzând dramatic în ultima vreme, după ce Google a introdus funcționalitatea AI Overviews.
Înainte ca Donald Trump să anunțe noile taxe pentru importuri, Apple a încercat să-și facă „un buffer”, aducând rapid în Statele Unite un mare număr de iPhone-uri.
Transmisiunea fișierelor și a PDF-urilor informative reprezintă o strategie esențială pentru a oferi clienților informații detaliate despre produse sau servicii, ajutând la luarea unei decizii de cumpărare. Un material informativ bine structurat poate transforma interesul inițial într-o achiziție, oferind claritate și încredere în oferta prezentată.
Compania IT americană HP subliniază utilizarea tot mai frecventă a testelor false de verificare CAPTCHA în cadrul campaniilor de hacking, potrivit unui raport.
NTT DATA Romania, alături de Inspectoratul Școlar Județean Brașov și Inspectoratul de Poliție Județean Brașov anunță semnarea unui protocol pentru promovarea programului ”Jungla Digitală” în școlile din județ. Copiii vor învăța despre cum să se ferească de pericolele din mediul online, prin modulele de curs dezvoltate de experții în securitate ai NTT DATA Romania.
Furnizorul global de servicii IT Sigma Software Group a deschis un hub de inginerie în România. Această mișcare se aliniază cu strategia de creștere globală a companiei, consolidându-și acoperirea în Europa.