Toți dezvoltatorii de aplicații și jocuri mobile vor însuma venituri de peste 122 de miliarde de dolari anul viitor, conform companiei de analiză a magazinelor de aplicații App Annie.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Analiza vizează toate formele de achiziție existente în cadrul aplicațiilor mobile, inclusiv cumpărăturile din cadrul aplicațiilor și a celor de comerț electronic și exclude procentul oprit de Apple sau Google.
Suma cheltuielilor atrase de aplicațiile și jocurile mobile va crește anul viitor, conform App Annie, de cinci ori mai repede decât economia globală.
Reclamele digitale din zona de mobile vor atrage în 2019 aproximativ 155 de miliarde de dolari, o creștere de 50% comparativ cu 2017. Cota de piață din totalul investițiilor în reclame digitale a zonei de mobile va fi de 62%.
CITEȘTE ȘI Instagram lansează o funcție de comunicare vocalăDe asemenea, 60% din dintre aplicațiile mobile vor alege in-app-purchases (achiziții în cadrul aplicațiilor și jocurilor mobile) ca modalitate de promovare.
Cele mai multe venituri vor fi generate, ca și în anii anteriori, de jocuri. 60% din întreaga piață de jocuri va reveni din punctul de vedere al veniturilor jocurilor dezvoltate pentru platformele mobile.
La creștere vor contribui atât jocurile mobile recente, care aduc o complexitate ce încearcă să rivalizeze cu ceea ce operă jocurile de PC și console, cât și jocurile simple, dedicate gamerilor de ocazie.
Vedeta anului viitor, în viziunea celor de la App Annie, va fi Harry Potter: Wizards Unite al celor de la Niantic, producătorul celebrului Pokemon Go. Veniturile acestuia ar putea depăși 100 de milioane de dolari în primele 30 de zile.